לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת על החיים של אטרף [:


במבט פסימי \ אופטימי על החיים...( תלוי במצברוח )

Avatarכינוי:  אטרף

בת: 30

ICQ: 244663172 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


אתם פשוט לא מגיבים   ];

לסגור?

נכתב על ידי אטרף , 29/8/2007 17:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בריייכה היום [:


נמנממנ, נורא משעמם לללי ואפחד לא יכול לבוא איתי לתאטרון רחווווב \: באסה.

אז החלטתי לספר קצת על , עלילות הגר [אני, וואו רק עכשיו אני שמה לב שלא כתבתי עדיין איך קוראים לי]!!!

מווזזזזזר \:

בקיצור, עלילות הגר טלי עינת ועומרי הקטנטנול!

טוב הסבר-

טלי- שכנה שגרה דלת ליידי אני מכירה אותה מגיל 0 אני היא כמו האמא השנייה שלי  [:

עינת-הבת של טלי , היא בנאדם כל כך מקסים  (=

ועומרי החתיך-הבן של עינת שהוא גם הנכד של טלי , בן 8 חודשים פושטק  D:

ואני-אני

!  D:

 

בקיצווווור, הגענו חנינו הוצאנו את העגלה של עוממרי! ושכחנו אותה שם \:

חזרנו לקחנו תעגלה שילמנו ,נכנסנו מגיעים לבריכה אני נכנסת ייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאי

איזה מים קפואים התחלתי לרעוד שם כמו איזה שימפנזה חולה באלצהיימר לא עלינו 555

חה חו חחחחחי   P:

ואז הכנסנו את עומרי וטלי טלטלה אותו במים כמו איזה מכונת כביסה [היא קצת בהמה....]  \:

ואז נתנו לו בקבוק והוא נרדם. חמוווווווד  ^_^

הלכנו לקפיטריה המעפנה שמה, עינת קנתה קפה,

עכשיו הטיפש שהכין לה מילא אותו עד הסוף! אבל ממש עד הסוף!

וזה נשפךעליה והיא זרקה תכוס וכל הקפה נשפך על הריצפה ככה שזה נראה כמו שלולית ענקית שעומרי פלט ! נורא \:

שמו לעינת משחה להרגעת הכאב [זה נשמע כל כך פלצני] ואז הלכתי לשחות, חזרתי ,שמעתי מוזיקה

השתזפתי!  U: אני לגמרי כושית עכישו אני נראית כאילו ברחתי מאי נידח ליד אפריקה@!  ^$

והלכנו בביתה. [אני אומרת בכוונה בביתה].  O:

ואז רבתי עם אמא שלי כרגיל כי היא נוראנורא מעצבנת לא נרחיב על זה כאן    [;

וזזהההההו [:

חוממדים, %$%

לילה טווווב [:

הגגגגגגגגגרי.

נכתב על ידי אטרף , 28/8/2007 19:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




~ הייתי בבריכה עם ששכנה שלי הבת שלה והבן שלה חחח מסובך D:

היה מאוד מאוד כיף [:

היום קבעתי עם אחותי לראות הטינה בלילה , הצלחתי להוריד 

השתזפתי , נהייתי כושית   XD

 

אם זה לא מצחיק אתכככם, אל דברו איתי!   R:

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1157808

 

המשך יומנעים  [;  אטרף.

 

עריכה-יש  תאטרון רחוב היום בבת ים יאי מגנייייב [: אולי אני ילך עם חברה D:

הייתי שנה שעברה והיה מאוווד נחמד   ^_^

נכתב על ידי אטרף , 28/8/2007 17:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאטרף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אטרף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)