לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

טוב הגעתי למסקנה שכולם כותבים עכשיו בלוגים... אז למה שאני לא אנסה? אבל לעומתם אנלא אתחיל לפרסם... שלא כולם ידעו שלי יש בלוג חחח הם מאוד יופתעו אז ככה... אורחים יתקבלו בברכה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011


6 שנים.

כאילו, כשחיים והזמן עובר, זה כאילו הזמן מרפא. עד שמגיעים שוב, שוב נסגר מעגל של שנה. ואז בעצם זה בדיוק ההפך.

ככל שעובר הזמן, זה עצוב יותר.

אולי בגלל שהיינו באותו גיל. ואתה נשארת בן 17, ואני המשכתי.

אז לפני 6 שנים לא ידעתי עוד מה מחכה לי. לא ידעתי מה יכול לחכות לך.

עכשיו אני יודעת מה אני עשיתי ב6 שנים האחרונות, ואני אפילו לא יכולה להתחיל לדמיין מה אם. כואב מידי. קשה.

 

אח שלך הקטן. יותר גדול ממך. עבר את השבוע הראשון של י"ב. זה שבסופו אתה כבר לא חזרת.

 

ועוד מוזר, כואב, קשה. אני מתחילה ללמוד השנה, ופתאום אני כמו כולם, מה שכולם עושים, וכולם באים איתי ללמוד באותו מקום, פתאום כל השכבה שוב יחד. לא כולם, אבל הרבה. ואז שוב, אחרי שהמסלול שלי היה שונה מכולם וחזר לנורמה. כשאני בנומלי בחיי היום יום, נראה כאילו אתה עומד לחזור.

אבל אתה לא.

 

עומר, 6 שנים עברו.

מקווה שלפחות מצאת שם מנוחה כלשהי.

מקווה שיש שם משהו.

ומנסה להאמין.

נכתב על ידי dx5 , 11/9/2011 14:46   בקטגוריות עומר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  dx5

בת: 36




3,826
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdx5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dx5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)