לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Air Lains


Air Lains

Avatarכינוי:  ValeTrain

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

עניינים


עוד כנראה ככה כמה חודשים אני עובר לקו טנקים, כלומר עוברים לעזה ועושים פעילויות מבצעיות עם טנקים, לא כיף. התנאים לא יהיו משהו והיציאות יהיו לא משהו , וטנקים זה בכלל לא משהו, אבל חייבים לעבור גם את זה.

ב-6 באוקטבר אוהבי Nightwish בארץ הולכים להיות שפן הנסיונות הראשון של האלבום החדש, אלבום בכלל לא רע, אבל מעניין איך זה ייצא בLIVE עם הסולנית החדשה, זה יהיה בHangar 11, וכנראה אני לא אהיה שם, לא בגלל שאני סוגר, להפך, אני אהיה בבית באותו יום, אלא בגלל שאני כנראה אעשה רק את המאמץ המינימלי להגיע, ובטח כבר הכרטיסים יאזלו או משהו, הייתי בא רק כדיי לראות את הגיטריסט הויקיניג המטורף שלהם..
ד"א, האלבום החדש של Epica נשמע דיי סבבה..

אחי התחתן לפני כמה ימים, זאת הייתה חתונה הרבה יותר טובה מהרבה חתונות שהייתי בהם, היה הרבה מקוריות, ולא היו את השירי מזרחית החרושים שיש בהרבה חתונות, הייתה מוזיקה שמחה מסוג אחר, והייתה אווירה מצויינת באוויר.

רק עוד 700 ומשהו יום לשחרור! איזה כיף!!! אחח צריך לפתח מנטליות חזקה בשביל התקופה החדשה שמתקרבת, אחרי עזה / אחרי מלחמה אפשרית אני אהיה הרבה יותר רגוע כשאני אחזור לעשות מה שאני עושה עכשיו שזה בעיקר סיורים בהאמרים ושמירות ובלי כל הסיבוכים המעצבנים שכרוכים בטנקים..


Best Weekend, ValeTrain
נכתב על ידי ValeTrain , 14/9/2007 14:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValeTrain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ValeTrain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)