לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Path to Nowhere


?Oh lord why, the Angels fall first

Avatarכינוי:  בלטריקס

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מג'יק. הספר השביעי והסרט החמישי [ביקורת?]


 

המון זמן לא עידכנתי, אבל שני ארועים מיוחדים גרמו לי לעשות את זה:

 

1. הארי פוטר 5, הסרט.

2. הארי פוטר 7, הספר.

 

את הסרט ראיתי כמובן בהקרנת בכורה, לפני כולם. זה היה מגניב.

אי אפשר להגיד שלא הייתה אכזבה בכלל, אבל דיי נהננו,

צעקנו "בוז" במקומות המתאימים, צרחנו, צחקנו ואפילו בכינו.


אבל הפעם, אני ארצה יותר להרחיב על הספר השביעי, ולא על הסרט.

הגעתי לחנות, המוכרות כולן לבשו גלימות והאווירה הייתה, נו אתם יודעים, קסומה.

בשעה 22:45 קיבלתי את הספר לידיי.

ההתרגשות כמובן הייתה עצומה, אי אפשר היה לתאר,

לפני הקריאה והקבלה של הספר לא הפסקנו לדון במה יהיה, ואיך יהיה

וכמה ומדוע.

 

כמובן יש את אלו שטוענים שלגיי קיי אסור להרוג את הארי כי לפי דיבריי מלכת אנגליה זה יעודד גל התאבדויות,

אבל אני לא מאמינה בזה. הכל אפשרי.

 

ספוילרים לגבי הספר.

ראו הוזהרתם:

 

למרות שלאחר הצצה קטנה באפילוג שבסוף מצאתי שם את המילה "אלבוס" או שזה אומר שהוא יחזור, או שזה אומר שיקראו לתינוק של ג'יני והארי- אלבוס. ז"א- הוא יחיה.

אז כמו שאמרו, האובדן בספר הזה פשוט עצום, הגעתי בסה"כ לפרק 9

וכבר ארבעה דמויות- אינם.

[המורה לתולדות המוגלגים, הדוויג, עין הזעם וסקרימג'ר].

נגמרו הספוילרים



והנה, נעליי הישנות שהחלטתי שיהיה נחמד לשפץ.

באתי איתם להקרנת הבכורה, ואנשים התלהבו.

בנעל אחת, אפשר לראות את הארי, ובשנייה את רון.

אני כבר יכולה להגיד שהאיכות- לא משהו.

ותזכרו, ראיתם את זה לראשונה אצלי.

אה אה אה.


עכשיו אים לא אכפת לכם, אני חוזרת לקרוא.

אני אעדכן מתישהו,

בהביי לכם,

אשת הארי פוטר בכל רמ"ח אברייה.

נכתב על ידי בלטריקס , 22/7/2007 12:08  
הקטע משוייך לנושא החם: הארי פוטר -חוויות קריאה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מירטל המייללת ב-29/7/2007 10:23



10,873
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלטריקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלטריקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)