לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I don’’t love you Like I did Yesterday"


נמנמנמ....לא באלי לתאר...זה מוגבל XD

Avatarכינוי:  טוליקס XP

בת: 30

ICQ: 398774613 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סוף החופש!


דאמט! זהו החופש נגמר!

שוב כל המורים והמבחנים והשיעורים והעונשים חוזרים!

ממש מקווה שהשנה יתנו לי פחות עונשים מי שנה שעברה XS

נמנמ..הנה כמה דברים שהספקתי לעשות בחודשיים החמים האלו..

 

- להכיר מלא נשנשים חדשים

- לפגוש את אלכסנדרה (בוהו)

- ללכת לשני מפגשי ישרא! =]

- לנסוע עם סשקה לשפיים

- ללמוד טיפה על סקייט (יאיייי)

- להשתכר...והרבה XD

- לראות אנשים שלא הייתי רוצה לראות

- לשמוע שמשהו קרוב נפטר =\

- לקנות מלא בגדים

- לפתוח ת'בלוג הזה...

- ללוות את ניקי לגיוס XS

- לקבל מלא עונשים מההורים

- לקבל מלא כסף מההורים XP

 

נמנמ..זהו..נירא לי =]

 

מחר בצפר ואני צריכה להיות שם ב-7 בבוקר!!!

למה? כי יש איזשהו טקס שהמורות נידבו ילדים קטנים ותמימים להשתתף

בו , ואני אחד מהנפגעים =\

יאיי מחר רואה את כולם!! ועוד יומיים שלוש נטשקה שלי מגיעה מי חו''ל סוף סוף!

טוב פה נגמר..אני עפה עכשיו לסשקה XD

 

נטליה =]

נכתב על ידי טוליקס XP , 1/9/2007 15:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוליקס XP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוליקס XP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)