לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי סבא שוקו המעופףD:


אני סבא שוקו ואני ילמד אותכם לעוףXD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

בווהו בוהו T__T


אני סבא אימוקצהXD וזהו העפתי את חנה כי שכבה עם השכן ><. היא כיאלו מה??? ואני כזה שתקי פרה ועופיXD.

אז בסוף לא ברחתי -.- כמו שאמרתי בפוסט הקודם.. פשוט חנה משגעת לי תשכל O :



אתמול היסתלבטתי עם כמה בנות גילי באיזה בית אבות היה אחלה D:. למרות שאני אוהב יותר צעירות,אבל מצאתי לי מישהיי צעירה בת 33 מהזה יפהD:

שתינו וייסקי בפאב ומישהו חשב שאני מבוגר בישביל לישתות אז דפקתי לו בוקס!.-.-

חצוף לא נותן כבוד למבוגרים ):

כולם חושבים שאני מוזר ביגלל שאני שותה ויסקי בגיל 208 מעניין למה?XD

אבל מי אכפת אני אוהב ליהיות צעיר.

טוב עפתי מהממים שלי D:

3>

 



נכתב על ידי , 9/9/2007 21:15  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבא שוקו עושה ביביסיטר!


................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיבו למטה! -.-

נכתב על ידי , 2/9/2007 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבא עושה ביביסיטר!!!!!!!!D:


סבא שוקו עושה ביביסיטר!!!!!!!!!

שיואו זה הדבר הכי שווה שקרה לי אני עושה ביביסיטר לאימו!!!!!!!D: אז ככה יש לשכנה שלנו אימו קטן בן 4 אז ההורים לא יהיו בבית אז הם ביקשו ממני לעשות!.

זה הדבר הכי טוב שקורה לסבא.

הה כן זה חדשות קצת יותר רעות >< ניפרדתי מחנה, מצאתי אותה אתמול במיטה שלנו עם יובל הפועל שתיכן לנו תברז פאק אני לא רוצה ליראות אותה יותר.. אני לא מבין מה היא מצאה במלקק הזה?? -.-

אז אתמול לקחתי 5 בקבוקיי וודקה.. והיתעלפתי >.< ואז מצאתי תצמי ליד הכיור =,= עדיין אין לי מושג איך הגעתי לשם.. חח

ואז מישהו מהמישפחה שלי היתקשר והוא אמר שדפקו אותו 0.0 ביגלל שהוא לא שם אותי בבית אבות אז ניתקתי לו בפרצוף.

אבל אחרכך חנה היתקשרה ואמרה שהיא מיצטערת על הכל וסלחתי לה לאדע אני אוהב אותה תזונה הזאת!

אני כבר לאדע מה נעשה איתי אני אומר לנכדים היחידים שיש לי שסבא יעזוב רחוק מכאן! ואתם לא תימצאו אותי O;

אני עדיין לא בטוח לאן אני יעזוב אני יראה כבר.

 

סבא שוקו המעופף3>

 


נכתב על ידי , 2/9/2007 21:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:



© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבא שוקו המעופףXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבא שוקו המעופףXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)