לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחרות הבובות הגדולה!


אוהבים בובות? מכינים בובות?! אז הירשמו לתחרות!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

מצטערת...


אהה...

אתם מבינים...

יש עליי לחץ נוראי, וכבר לי נותנים מלא שיעורים..

אני רוצה למשוך את זה עד לראש השנה בסדר?

או אז השופטות האחרות צריכות לעשות את הדעה שלהן

קודם, ובסוף אני..

כי זה פשוט נמחק לי כל הזמן...

אוקיי?

וגם.. אין לי זמן..

בינתיים הבלוג מקפא, עם המנהלות/השופטות האחרות לא יעשו את התוצאות לשלב הראשון...

מצטערת..

אני מקווה שתבינו...

אך, בסוף ראש השנה תוכלו לראות כבר את הציונים...

מיכל:[

 

נכתב על ידי , 5/9/2007 17:17  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנהלות Fairies ב-18/8/2008 19:17
 





2,444
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובה שבוחנת בובות[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובה שבוחנת בובות[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)