לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כי ככה אני


אני, וזהו.

Avatarכינוי:  cookie monster(:

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אחלום לנצח


אחלום לנצח
ביצוע: מופע הארנבות של ד"ר קספר
מילים ולחן: אורן ברזילי, שי להב וצביקה כהן

זה לא שאני לבד
אין אף אחד, אין אף אחד
זה לא שאני מודאג
כולם דומים אצלי ביד

גם אם שוב אעצום את עיני
השמש תזרח
כולם יחיו כאן טוב גם בלעדי

גם אם לא הייתי בכלל הבוקר יבוא
העולם גדול מדי אלי העולם יפה מדי אולי

אני אחלום לנצח
אולי אחלום לנצח
אני אחלום לנצח

זה לא שאני מודאג
כולם דומים אצלי ביד
זה לא שאני לבד
אין אף אחד, אין אף אחד

גם אם שוב אעצום את עיני
השמש תזרח, כולם יחיו כאן טוב גם בלעדי
גם אם לא הייתי בכלל, הבוקר יבוא
העולם גדול מדי אלי העולם יפה מדי אולי

אני אחלום לנצח
אולי אחלום לנצח
אני אחלום לנצח

זה לא שאני לבד
אין אף אחד אין אף אחד
זה לא...אם תשאלו אותי
העולם גדול מדי אלי
העולם יפה מדי אולי

אני אחלום לנצח
אולי אחלום לנצח
אני אחלום לנצח

 

 

 

 

 

ממש אהבתי את השיר הזה(H)

 

3 >

נכתב על ידי cookie monster(: , 16/1/2009 14:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון-משעמםO:


יש לי מה לעשות, אני יודעת, פשוט זה יותר נחמד..^^

קרדיט לפב:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=526013

שאלון חדירה לפרטיות-

1. בן כמה אתה ? עוד שבוע ויום 14..(H).

2. באיזה בי"ס אתה לומד ? עירוני ב' הקקה~

3. באיזה כיתה ? ח'.

4. האם אתה מכין שיעורים ? לעיתים קרובות

5. איזה מקצוע אתה הכי אוהב ?מתמטיקה ~מוחע 

6. איזה מקצוע אתה הכי שונא ?כל מקצוע עם חפצי..X:

7. כמה מחשבים יש לך בבית ?בעיקרון שניים, רק אחד מהם פועל..^^

8. כמה אחים יש לך ?שתי אחיות קטנות..P:

9. אתה אוהב אותם ? אני אוהבת אותן, אבל רבה איתן מלאמלאמלא..O:

10. אתם מרבים לריב ?אוהו..><

11. על מה ?על הכל..D:

12. אתה בכור \ נקניקיה \ קטן ? מה זה אח נקניקייה?XD ~אני הבכורה..|סנוב|~

13. אתה אוהב לשמוע מוסיקה ? כן3>

14. איזה סגנון ? אמ אני אוהבת דיי הרבה סגנונות(:

15. להקה אהובה ?לא יודעת, יש המון..D:

16. זמר אהוב -עברי לידר3>

17. זמרת אהובה -נראה לי אבריל..D:

18. מה אתה מעדיף, עברית או לועזית ? לועזית נראה לי..O:

19. אוהב מזרחית ?ממש לא.

20. מה אתה חושב על האחים ג'ונאס ?לא משהו מיוחד, סתם מעצבנים כאלה..D:

21. מה אתה חושב על טוקיו הוטל ? כנ''ל(:

22. מה אתה חושב על מקפליי ?אחלה להקה(:

23. מה אתה חושב על גרין דיי ?ממש אוהבת אותם3>

24. מה אתה חושב על סימפל פלאן ?אחלה שיריםD:

25. אתה אוהב סרטים ? בטח(:

26. איזה סרט אהוב עלייך ? רק אחד?

27. האם להקה שאתה אוהב מופיעה בסרט ? לא נראה לי.

 28. האם להקה מועדפת עלייך משחקת בסדרה? לא יודעת?@@"

29. מה אתה עושה רוב שעות היום ?שיעורים ומחשב..

30. כמה אתה אוכל ?אוהו..XD

31. מה אתה אוכל בדר"כ ?הכל חוץ מ:עגבניה, טונה, אבוקדו ומנגו..:P.

32. יש לך ציונים טובים במתמטיקה ?יחסית גרועים, אבל זה בגלל שאני בהקבצה הכי גבוהה^^

33. ובאנגלית ?קקה, ואני מאלה שמאשימים את המורה, כי היא באמת לא יודעת ללמד.

34. ובתנ"ך ?מוחעD: 100(

35. ובהיסטוריה ?לא יודעת, רגיל כזה..O:

36. אתה נפגש הרבה עם חברים ?לא..:\ אבל עברתי למודיעין, אז הגיע הזמן לשנות את זה..(:

37. מי החבר הכי טוב שלך ?נריהD:

38. הוא חבר אמיתי? בלי ספקD:

39. על סמך מה אתה מאשר את זה?"אתה מגלה את החברים האמיתיים שלך בשעת צרה"

40. איזה שאלון זה? חופר..D:

41. למה?כי אנחנו כאן בשבילך..D:

42. על איזה נושא את רוצה לדבר? על ג'וני דפD:.

43. יש לך אייסי \ מסן? ג'וני דפD: ~יש לי מסן ואייסי, אבל מחקתי את האייסי כי זה מפגר~

44. עם מי אתה מתכתב הכי הרבה?מי ששולח הודעות..D:

45. שיחות מעניינות?תלוי עם מי מדברים, בעיקרון כןD:

46. כמו מה?חטטנים..P:

47. על איזה נושאים אתם מדברים?זה באמת מעניין אתכם?O:.

48. אוהב מסיבות?תלוי איזה, אני לא אוהבת רועש מידי..P:

49. מה הכי אתה אוהב במסיבות?שפוגשים את החברים שלךD:

50. אתה אוהב את עצמך?לא

 

מה עשיתי/ לא עשיתי

1. לעשן.

2. לשתות אלכוהול. לא ממש נקרא לשתות, סתם שלוק כזה, לא נחשב, וזה היה מגעיל..O:

3. להתנשק עם בן לא צרפתית

4. להתנשק עם בת.

5. לשכב עם בן.

6. לשכב עם בת.

7. לישון עם בן.

8. מערכת יחסים של יותר מחצי שנה. ~מוחע זה לא נחשב..P:~

9. להתחיל עם בן.

10. לישון ערומה בקיץ.

11. לישון ערומה בחורף.

12. לא להתקלח שבוע.

13. לשקר.

14. לאהוב בן..אני לא בטוחה שזה באמת היה זה, .אבל הייתי מספיק טיפשה בשביל לחשוב שזה זה..:\

15. לאהוב בת. את החברות שלי, אם זה לא ברורXD

16. לישון באוהל עם בן. שיצאנו למן טיול כזה עם המשפחה שלי לים, עם בנדוד שלי..P:

17. לישון בחוץ על ספסל.

18. ללכת למסיבה ענקית של 100 אנשים או יותר. נראלי, בבת\בר מצוות של האלה שמזמינים את כל החברים וכל המשפחה~

19. להגיד לבן שאני אוהבת אותו. לא בפנים~

20. לזרוק מישהו. לא זרקתי אותו..@@ איך אני שונאת את המילה הזאת..O:

21. לא לישון כל הלילה ~אוף אני אפעם לא מצליחה^^~

22. לריב עם ההורים וללכת מהבית, ואז לחזור כשאתה רעב ואין כסף.

23. מסיבת פיג'מות עם חברים. עם חברות, אותו דברXD

24. לראות את השקיעה והזריחה. אף פעם לא ראיתי את הזריחה במלואה..): אני ינסה בקרוב עוד פעםD: 

25. לשנוא בן אדם, הכי בעולם. אם אפשר להגדיר את זה ככהO: אני לא בטוחה שהכי בעולם, אבל אני שונאת אנשים^^

26. מערכת יחסים עם בת.

27. סקס.

28. לריב עם מישהו בכוונה.~נראה לי שזה כמו עוד אחד מהריבים של חננה-פרחה שליD:~

29. לריב עם מישהו בטעות.

30. לאכול משהו לא מרצון אישי. שהכריחו אותי לאכול עגבנייה שהייתי קטנה..):

31. לאכול ולהקיא בכוונה. 

32. לאיים על אדם. בצחוקים-צחוקים כזה..D:

33. להיות בחו"ל.

34. להתנשק בחו"ל עם בנאדם שאני לא מכירה בכלל.

35. להבריז

36. להיות במחשב כל היום. ...

37. לראות סרטים כל היום.

39. לדבר בטלפון מעל 3 שעות.

38. להכין ארוחה ל6 אנשים ויותר. אני מאמינה שכן..

41. לאכול סושי.איכסה..~~~.

42. לאכול כל יום במקדונלדס במשך שבוע. איכססססס

43. בנג'י. נשמע מגניב, אבל עוד לא יצא

44.לא לאכול כל היום ~אני שמנמנה~

45. להצטער על משהו. אוהו..

46. לברוח מהבית לשבוע או יותר.

47. לישון כל היום.

48. לראות את אותו הסרט 20 פעמים

49. להאשים מישהו סתם ככה.

50. לתמוך בבן אדם.

51. מערכת יחסים עם מישהו קטן ממני.

52. מערכת יחסים עם מישהו מבוגר ממני.

53. לעצב את החדר לבד 

54. ללכת להופעת רוק.

55. לדבר מול קהל שלם.

56. לצאת באמצע הצגה.

57. לצחוק בלי הפסקה. קורה מלא פעמיםXD

58. לראות בובספוג כל היום. רוב היום, לא כל היום..P: ~שהיה ספיישל בובספוג והיה חנוכה והייתי עייפה והמחשב תקלקל..P:~

59. להתנתק מהעולם.

60. לשכוח כאב שמישהו אחר גרם לך. אולי באיזשהו שלב מפסיק לכאוב, אבל לא שוחכת.

61. שברון לב

62. לבכות כל היום.

63. תקופה טובה.(:

64. לצלם 1000 תמונות. אני בטוחה שבחיי צילמתי הרבה מעבר ל1000 תמונותXD

65. שיציעו לך לדגמן.

66. להביא ילד לעולם.

67. לא לדבר עם ההורים שבוע

68. להיות עם מישהו כדי לשכוח את האקס שלך.~ואני מצטערת על כל רגע~

69. לשתות קפה חזק.

70. לשלם בבית קפה על עצמך.

71. להקשיב כל היום למוסיקה.

72. אמבטיית קצף.

73. אמבטיה עם ורדים.

74. להתקלח עם בן

75. סמים.

76. נרגילה.

77. לשבור משהו שעולה כסף.

78. לגנוב.

79. להכשל.

80. לקלל ת'מורה. ~בלב אבל..^^~

81. להתחיל עם בת.

82. להשיג משהו שמאוד רוצים לבד.

83. להתאהב בשחקן \ שחקנית.

84. לשרוף ת'בית

85. להשתין במיטה בלילה.

86. לא לענות לשיחות כל היום. ~לפעמים אין לי כח^^~

87. לעשות שופינג של 1000 ש"ח.

88. לשקר להורים.

89. לעשות היקי לבן.

90. לעשות היקי לבת.

91. לרכל על חברה טובה. ~לא שזכור לי, אבל אם אני לא יסמן זה יראה מוזר..O:~

92. להיות בלי מחשב חודש. אני יתאבד לפני שזה יקרה..O:

93. לאכול כל היום ממתקים.

94. לאכול פיצה שלמה לבד. 

95. לאבד מישהו חשוב.

96. לעבור תאונת דרכים

97. לריב עם מישהו חשוב מאוד.

98. ללכת מכות.~אני בקרטה, דה~

99. לקפוץ לים בחורף.

100. להתאהב עד דמעות.~אני ילדה מפגרת~

 

אני משועממת, אכן כןD:

 

יש לי יומולדת להלהלהD:

3 >

נכתב על ידי cookie monster(: , 12/1/2009 17:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם כי התלהבתי מהכובעD:


חח, איך התלהבתי מהכובע הזה^^ יש לי כובע חדשדש, וקצת ~הרבה~ התלהבתי ממנוP:

הכפפות ד''א, הן תוצרת בית, כי היו לי גרבי אצבעות שהיו קטנות עליי, אז פשוט גזרתי להן את האצבעות, וזה יצא חמדמד, ואני מתלהבת מזהD:

~נמרח לי העיפרון, אני גרועה בלשים~

אל תתיחסו לגועל שלי, ואל תתיחסו לעובדה שהיד שלי ממש התנפחה בתמונהXD

~אני, בחדר בחדשדש שלי, לפני שהזזתי את כל הרהיטים למקום שבו הם עכשיו(:~

 

יש לי ביום חמישי מבחן ענק במתמטיקה, שקובע אם אני יורדת לא1 או לא..O:

בהצלחה לי(:

 

3 >

 

~עריכה~

באלי לעשות שאלון, משעמם לי-למרות שיש לי מה לעשותXD

קרדיט:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=608729

פירסינג באף או בלשון? באף(:

רציני או מצחיק?תלוי מתי,

למות בשריפה או לטבוע? לטבוע

פרחים או ממתקים? ממתקים3: לא סתם, גם וגם יהיה נחמד ~ממתקים~

אפור או שחור?  שחור

צבעוני או שחור לבן? אני אוהבת את שניהם, נראה לי שחור לבןP:

תשוקה או אהבה?  אהבה(L)

שקיעות או זריחות? בעיקרון זריחות, אבל צריך לקום מוקדם בשביל לראות אותן, אז שקיעותXD

להישאר ער עד מאוחר או לקום מאוחר בבוקר? להישאר ער עד מאוחר, אבל, אם אתה נשאר עד מאוחר, אתה לא גם מתעורר מאוחר?O:

ירח או שמש? ירח@.@

שמש או גשם?גשםD:

וניל או שוקולד? שוקולד^^

טלוויזיה או מחשב?מחשבDD:

צמיד או שרשרת?  צמידים(:

וורוד או שחור? שחור נראה לי.. ~ואוו אני כ''כ פריקית אפלה *NOT*~

עט או עיפרון? עט עיפרוןXD

לב או כוכב? כוכבP:

ואנס או אולסטאר? אולסטאר נראה לי (למרות שאני אוהבת גם וואנס)

טלפון או פאלפון?בעיקרון פלאפון, אבל יש מלא קרינה, אז פלאפון, ואם יש שיחות ארוכות את טלפון..D:.

לנגן או לשיר? אני לא יודעת את שניהם, אבל לנגן יותר מאגניבO.O

קולנוע או דיווידי? קולנוע אין ספק, למרות שגם דיוידי זה נחמד ביותר(:

קיץ או חורף? חורף, אין ספק, אני דיי שונאת את הקיץ..O:

ים או בריכה?ים(:

תל-אביב או פריז? אתם באמת שואלים את זה?XD פריז, ברור, למרות שאני אוהבת גם את ת''א, אבל פריז כ''כ יותרD:

דם או מיץ פטל?דםXD חח סתםP: בטח שפטל, זה טעים מידיD:

מים או מיץ? מים, או מיץ תפוחים(:

מבוגרים או ילדים? מבוגרים ילדותייםXD

ישראבלוג או תפוז? ישראבלוג ~בגללזהאניכותבתבישראולאבתפוזחכמים~

בית או בית מלון?אין כמו בבית(L)

גשר או קוביות?בשיניים כאילו?O: מה זה משנה..O: ~זה מאגניב דווקא, אבל לי יש שיניים ישרות, אז מאגניב לי^^~

תמונות או פיקסלים? תמונות(:

בלוג או אתר? נראה לי שאתר, אני פשוט לא יודעת לעשות, וגם בלוג נראה לי יותר פשוט(:

 

עד כאן השיעמוםD:

 

3 >

נכתב על ידי cookie monster(: , 5/1/2009 16:15  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרביטיישןD:


שלומות לכם אנשים משועממים3>

קיבלתי מרונסול את ה"שרביט", זה מין שאלון כזה שצריך לכתוב 7 דברים על עצמך ולשלוח את זה ל7 אנשים, חביב למדי(:

השרביט :

 

אלו הם החוקים:
* לתת קישור למי שהפנה אותכם. (http:/http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=596328-רונסול)
* לציין 7 דברים שקוראי הבלוג לא יודעים עליכם.
* לתת 7 קישורים לבלוגים אחרים.
* להודיע ל-7 הבלוגרים/ות על הקישור שעשיתם עליהם ע"י תגובה בבלוג שלהם.
* לכתוב פוסט בנושא ולציין בו את הכללים הנ"ל אצלכם.

7 דברים שלא ידעתם עליי :

 

1.אני ילדה עייפה רוב הזמן אני עייפה, מה שמוזר הוא, שככל שאני יותר עייפה אני יותר קרציה, מדברת יותר מהר ומתנהגת לא כשורה:O

2.עדיין לא התנשקתי בפה, שבשביל כמה אנשים זה דיי פאדיחות, ובשביל כמה זה נורמאלי לגמרי, בשבילי זה פאדיחות:O

3.אני בקרטה מכיתה ב', אני חגורה ירוקה, אני לא חזקה במיוחד, אני סתם אוהבת להתעמל וכל השטויותD: כי זה כיף, ומיוחד, זה כיף להיות מיוחדD: (עדיף לומר מיוחד מאשר שונה, כי שונה, זה שונה כזה:O)

4.אני וואנבי של הרבה דברים, אני וואנבי פקאצה-חננה-פריקית-היפית, זה דיי מפחיד, אך משעשעD:

5.אני בצופים, וזה כיף לי, תגידו מה שתגידו, יש שם ילדים מדהימים, לא פלא שאין אף אחד מעירוני ב' בשבט יובל:O ~גו איתןD:~

6.אני ילדה מאוד בררנית בחברות וידידים ~בחברים דווקא לא^^~ ומי שחברה\ידיד שלי שידע שהוא אחד ממיליון, כי אנשים טובים זה נדיר, ואפילו אני עדיין לא מאמינה שיש בביה''ס המכוער הזה כ''כ הרבה ילדים מדהימים3>

7.אני רוצה ללמוד לנגן על גיטרה, כי זה מאאאגניב, אבל אני שמאלית, ועצלנית, אז בנתיים לא..D:

 

7 קישורים לבלוגים אחרים :

 

1.עדידה החמדמדהD: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=574406

2.רון היפניD: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=599842 

3.פביולה (לוסי) שהיא גם קצת יפניתD:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=526013

4.נועה הצרפתייהD: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=586393

5.ספיבק המסוקסת(:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=504869

6.חן-השקס שליD:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=581154

7.מי שרוצה מוזמן, ממש לא אכפת לי..:O

 

אהה רונסול, אתה יכול לשלוח לי את הקישור לשאלון הזה שעשית?D:

 

היה שלום לכםD:

3 >

נכתב על ידי cookie monster(: , 4/1/2009 15:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,819
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcookie monster(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cookie monster(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)