לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.Memnto Homo, quia pulvis es et in - pulverem revertis

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

חוסר אונים נלמד


למין האנושי יש 2 תכונות מרכזיות המאפיינות את הוויתו - הצורך בחברה, ומזוכיזם. 2 התכונות הללו משתלבות זו בזו טוב מכפי שהייתם מאמינים.
ככל שאנו זקוקים יותר לחברה, אנו נפגעים. כלל שאנו מתרחקים יותר מהחברה, אנו נפגעים. אבל אנחנו רוצים להתקרב. אנחנו רוצים להתרחק. יותר מכך, אנחנו בוחרים לעשות זאת. זהו מעגל קסמים שבו שביל הזהב הוא אגדה בלבד.
אנחנו חולמים על שמיים משיש, על מרצפות קרות וזכוכית. אנחנו חולמים על מתכת, ואבן שנשללה ממנה צורתה. אנחנו חולמים על אש מרוסנת ומים מאולפים, אוויר מבוית ואדמה כנועה. יש לנו את כל זה רחוק רחוק מכאן, בארץ מעבר לים, בזהב וארגמן.

קדימה אחורה קדימה אחורה.

פשוט יש לי יום רע. לכולם יש יום רע. בלי שמץ של חיוך. יש לי משימה/עבודה/מטלה/חובה. יש לי משהו שעליי לעשות. יש לי משהו שלא אני בחרתי לעשות, אבל אני עושה אותו. יותר מכך, אני בוחרת לעשות אותו. אבל אני כבר מזמן אולפתי.

חוזר אונים נלמד - מצב פסיכולוגי שבו אדם או בעל חיים לומג לנהוג בחוסר אונים במצב מסוים, אפילו כשיש לו הכוח לשנות את הנסיבות הבלתי נעימות או אף המזיקות.
נכתב על ידי , 9/6/2009 22:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlind Fate אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blind Fate ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)