לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hades & Utopia.


גן-העדן והגיהנום שלי.

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

הייי כולם D:


מה נשמע? חזרתי, סוף סוף, כמעט שלוש שבועות שלא עידכנתי :/

מצטערת, פשוט כ"כ מעמיסים על כיתת המופ"ת, כל הפרוייקטים שאני צריכה לעשות T__T (אתר משלי, הבלוג, אתר כיתתי והאתר של התיכון, אל תשאלו.)

אני גם לומדת CSS (או DHTML) והמורה שלי לדרמה משנה שעברה הציע לי ולעוד 14 תלמידים

מהכיתה שלי לשעבר ללמוד דרמה אצלו בחוג.

אני יו"ר ועדת גיבוש כיתתי וגם נציגת הכיתה במועצת תלמידים.

אתם יכולים להגיד שאני חרשנית אבל מה אכפת לי? בחרו אותי 11 תלמידים. |חשה|

אני כבר מעדכנת את כל הרשימות,

סתם כי אני חמודה.

 

אגב, אני יודעת שפת הג ~

חגהחגהחגה.

חרשתי על זה עם חברה שלי טל XD

או טגל.

מוגעהעגעעה.

 

בכלאופן, אני אעדכן עוד פעם.

מתישהו.

אז אל תעזבו את הבלוג~

 

(אתם יודעים שיש לי כמעט 400 כניסות? O: )

 

 

נכתב על ידי , 18/9/2007 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





400
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel Of Hades. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel Of Hades. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)