לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*Lick My Lollipop*


שני ילדה מתבגרת, שעוד לא מבינה מה היא אהבה. סיפורה המרגש, סוחף ונוגע ללב, מתאר את תקופת הנעורים הלא קלה בכלל של ילדה תמימה, שכל מה שאי פעם ביקשה לה, היא אהבה אמיתית.

Avatarכינוי:  לוליפופ™

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

באמת שלא רציתי להגיע לזה. אתם אילצתם אותי.


אבל נשבר לי. המקלדת רטובה מרוב דמעות.

אתם חושבים שזה מצחיק?!

אז לא.

אתם טועים בים החיים שמציף אותנו ונשבר על המזח לאיטו בדיכאון עולם.

חבל שזה ככה באמת.

חשבתי שאתם אוהבים אותי.

חשבתי שאתם חברים שלי.

חשבתי שאתם מעריכים אותי.

חשבתי שאתם מעריכים את הכתיבה שלי.

חשבתי שאתם יותר עמוקים.

חשבתי שאתם באמת מקיימים הבטחות.

מרוב חשבתי, כבר אין מחשבות הרצות בתוך מוחי המשגשג, רק דיכאון, עצב עולם. כאב.

ואני יודעת מה אתם חושבים, "וואי, זה ממש לא מתאים לדניאלה האופטימית לכתוב את זה".

אתם יודעים מה?

קפצו לי.

 

יום יום, מאז משבר התגובות,

לחיות עם זה.

לחיות עם הידיעה שאין אף אחד שבאמת אוהב את מה שאני כותבת.

שאין אף אחד שבאמת אוהבאותי.

 

אני בודדה. בודדה כמו עץ אחד ביער גשם. גשם של חוסר קבלה. על קבלת השונה, לא למדתם?

לא אמרו לכם שאסור ל=נ=ד=ו=ת?

 

חבל.

שלא הגבתם והערכתם את זה.

הכרית רטובה מדמעות של אכזבה, של יגיון עמוק.

והכל בגללכם, אותם מגיבים שמתיימרים להיות אמיתיים. היחידה שאמיתית כאן, זאת המקלדת, שמתארת במדויק את רגשותי הגוברים.

כמו לא נראית אבל רואה,

הייתי, לה היתה ברירה,

שותה אוויר נושמת מיים"

ככה אני מרגישה. וזה כואב כ"כך.

אתם חושבים שהסיפור זה פיקטיבי?

זה מה שאני מרגישה! זה החיים שלי!

אני עבדתי על פרק פאקינג 4 ימים!

פאקינג ארבע ימים.

אל תבקשו סליחה, הנזק כבר נגרם.

פשוט כולכם, לכו. תעזבו אותי פה לבד.

אני שונאת אתכם.

פשוט,

שונאת.

 

 את כל הנשמה הוצאתי עליכם.

הסיפורים שלי כאילו נכתבו על אחרים, אבל הסצינות הכי מרגשות, הכי קשות ועצובות, הכי יפות...

היו מבוססות על החיים שלי. רק שכשאתה חווה את זה, זה לא כל כך מרגש ויפה.

זה כואב. כמו שאתם לעולם לא תבינו. זה משהו שלעולם כנראה לא תוכלו להרגיש.

אז תגידו שאתם פה בשבילי, שאתם תתמכו בי תמיד...

כן, בטח. עכשיו אני יודעת שלאנשים כמוכם, אי אפשר להאמין.

וזה מיועד לכולכם. חברים, קוראים, משפחה... כולכם.

נכתב על ידי לוליפופ™ , 3/2/2008 22:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,747
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוליפופ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוליפופ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)