לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צ’’ופסטיקס


למרות שם האתר הססגוני, אני לא מהמזרח הרחוק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

גיל 4 בערך


החוויה הכי קרובה שהייתה לי למוות הייתה כמובן כשהייתי בת 4. כמעט נדרסתי על ידי מכונית בגלל חבילת מנטוס.

זה היה בערב, אני והורים שלי חזרנו מהסופר מרקט, בזמן שהורי היו עמוסים בשקיות, הדבר היחיד שאני החזקתי זה מנטוס שלא הפסקתי לבלוס לרגע. לאחר אכילה ממושכת של מנטוס, הגענו לכביש, ובמחצית הדרך אל המדרכה הבטוחה נפתח חור בחבילת המנטוס שלי והמנטוס התפזר ונכנס לי לסנדלים, וכך ברוב חוכמתי (לא מספיק שהייתי בגובה מטר) נעמדתי במרכז הכביש, התכופפתי והתחלתי לנסות להציל כל שארית מנטוס שיכולתי מתוך סנדלי המצחינות.

בזמן שניסיתי להוציא כל סוכריה שאפשר, מכונית הייתה בדרכה לשטח אותי.

בעוד שהורי מנסים לעצור את המכונית או לגרום לי להגיע לצד השני של המדרכה, הנהג הבחין בי (בילדה קטנה ומטומטמת מצילה את המנטוס שלה) והמכונית עצרה . 

נכתב על ידי צ'ופסטיקס , 28/8/2007 12:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיל 4


אי פעם יכולתם לדמיין איך במהלך משחק תמים בכדור (אם אפשר לקרוא לזה כדור) הייתה יכולה לקרות תאונה שכזאת?.

למזלי לא הייתי צריכה לדמיין זאת, למה להמציא סיפור כשיש לך סיפור מקורי?.

הייתי בת 4 לכל היותר, אמא שלי החזירה את אחי הגדול משיעור השחייה שלו והצטרפתי אליה.

כמובן לא באתי סתם ככה, הבאתי איתי שעשוע, כדור קטן, לא יותר גדול מכדור פינג פונג ממוצע, חוץ מהעובדה שבכדור פינג פונג אין את הדברים הדביקים שנדבקים לחלונות ולמראות, קראתי לו משהו עם צ'יק. עמדתי לי בתמימותי וזרקתי את הכדור על כל מטרה פגיעה שראיתי, או בקיצור, כל מה שזז. בינתיים הכל הלך חלק, עד שאחת המטרות שלי הייתה ראשו של שומר הבריכה, לחוסר מזלי השומר הבחין שדבוק לו כדור לצד השמאלי של מצחו.

למזלי לא הסתבכתי בצרות על זריקת הכדור על השומר, הייתי בת 4...

נכתב על ידי צ'ופסטיקס , 27/8/2007 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום


בתור בלוגרית חדשה יש לי כמה שאלות...

 

1. יש כאן עוד מישהו מפרדס חנה?

 

2. אני היחידה שעדיין ביסודי?

 

3. מה זה טוקיו הוטל?

 

 

נכתב על ידי צ'ופסטיקס , 27/8/2007 19:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  צ'ופסטיקס

בת: 28

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ופסטיקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ופסטיקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)