לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עומרי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הינה עוד יום רגיל בחיים שלי


הינה עוד יום רגיל בחיים שלי...

 

וכמו תמיד שום דבר לא משתנה אצלי בחיים כל יום אני עושה אותו דבר וככה חוזר חלילה

 

היום קמתי בבוקר היתקלחתי אמא שלי יזרה מקניות הכינה לי אוכל כמו תמיד אבל היום עוף במלח עם תפוחי אדמה מלוחים...

אכלתי ואכלתי ראיתי קצת טלויזיה גלשתי קצת הרבה בפורום מייפל סטורי...

המשחק האוהב עלי...

שיחקתי גם קצת במייפל איזה שעה שעתיים....

דיברתי עם ידידה מאוד טובה שלי היום באיסי קיו זה היה מין שיחה כזאת:

אני:הי

היא:הי

אני:ממצב?

היא:בסדר ואתה מאמי?

אני:מעולה מה עושה?

היא:כלום ואתה?

אני:גם כלום..מה חדש?

היא:כלום ואתה?

אני:כלום.חחח

היא:חחח

אני:די מספי עם ה-חחח

היא:לא רציתי ליבש אותך..

אני חח

היא:חח

וככה כל היום...עד שבסוף היא הלכה.....

נכנסתי עוד פעם לפורום כתבתי ב-OT דיברתי עם חברים..

וככה כל היום וחזור חלילה...

שום דבר מעניין ביון שלי..

חח אולי מחר ישתנה כי עם אני לא טועה מחר יש את גמר כוכב נולד..

יאללה בועז תנצח...

 

נכתב על ידי , 28/8/2007 18:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שלי


טוב הכל התחיל ככה לפני שנה שהתיאהבתי בילדה יפה מהכיתה שלי שהעלתי לכיתה ז ועכשיו אני ב-ח' ואני גדול היום נפגשנו עוד פעם וסתם התחלנו לדבר והיא התחילה לשחק לי בשער וכל זה ולפני שנפרדנו היא בא והביאה לי נשקיה ואז באמת הרגשתי שאני אוהב אותה..

ואחרי זה דיברתי עם חברה מאוד טובה שלה..

והיא אמרה שיש מצב שהייה ביננו משהוא כי היא גם אוהבת אותי..

ואמרתי לה שתנסה לסדר לי משהוא איתה כי חברה מאוד טוב שלה..

וגם השנה אני יושב לידה ואני מאוד אוהב אותה ואני לא יודע עם היא יודעת את זהו ואני מקבע שהיא יודעת את זה כי זה מאוד חשוב לי שהיא תדע את זה...

ואני מקבע שאני יצליח איתה כי היא אהבת חיי..

 

אז יאאלה תביאו בתגובות..

נכתב על ידי , 27/8/2007 19:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 30

ICQ: 348177626 




318
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומרי_בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומרי_בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)