לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just A Life Of Happy Girl.



Avatarכינוי:  Happy_Princess

מין: נקבה

ICQ: 245118800 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אאאופס . ;)


תכננתי לצום . אבל בחמד ועשרה ככה מצאתי את עצמי שותה.

אאז לא נורא שנהבאה ;)

חוצמיזה חשבתי על זה ולא ממש יצא לי להגיד סליחה .

ונכון שעדיף להגיד אישית עמוק ואמיתי לכל אחד אבל זה לא יגמר ;\

אז באמת, כל מי שפגעתי בו, השפלתי אותו, העלבתי אותו, או כל דבר דומה אני פשוט מצטערת !

כל אחד ואחת שמכיר אותו חייב להבין שאני בחיים שלי לא עשיתי את זה בכוונה,

ואת מי שאני אוהבת כ'כ צריך להבין שאני מתחרטת וטיפשה אם גרמתי לו להיפגע .

אז סליחה מכל הלב (:

 

אני עוד מעט יוצאת, הקטנים יותר מסתובבים באופניים

ואלה שלא על הראש שלהם מסתובבים בקבוצות באחת בלילה בכל העירעד מחוץ לעיר .. XD

נראה מה אני יעשה, אבל אופניים לאא . הם לא בסדר (:

אז שיהיה לכם כיפור שמח,

למי שצם אז בהצלחה(:

גמר חתימה טובה . D;

 

 

 

נכתב על ידי Happy_Princess , 21/9/2007 19:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Happy_Princess ב-21/9/2007 19:47



383

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHappy_Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Happy_Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)