לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just A Life Of Happy Girl.



Avatarכינוי:  Happy_Princess

מין: נקבה

ICQ: 245118800 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חחח וואו .




משלומכם ? (:

אההמ, חלכחם או פשוט

כאלה שנכנסים לפה, נוורא מעצבנים,

הרי הכי קל להיכנס אבל לא להגיב נכון [?] (;

טוב איכשבאלכם .

חוצמיזה נכנסתי וראיתי 295 כניסות, מגגניב P:

אוטומטית, מי שנכנס ה300 מקבל לינקוק

בגודל כזה באמת שאנלא אחת שעושה דרים כאלה,

זה נורא לאקשור .. אאבל סתם נו D;

 

 

היום הזה נורא שיגרתי,

לפחות בביהס . ההה..הגל הזאתי \:

אני לא יכולה להגיד שהיא מעצבנת,

אפילו שזה נכון .. כי הוא לא עושה משהו נורא

מסוים שיגרום לי להתעצבן ..

אתם יודעים מה ?! חוץ מזה שהיא משחקת'צמה

אדישה |:  עכשיו גם כועסת על שובל .

אבל מה אני יעשה, יש לה -בעיה- וזאת לא

אשמתי . שתנסה לפתור תבעיה של עצמה לבד .

 




נכתב על ידי Happy_Princess , 20/9/2007 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מה עוד יכול להיות?! ימעעצבנת


ימעצבנת $#@

"רק בגלל שהיא הייתה בחו"ל היה חייבת לשנות לכולם את המקומות ישיבה"

זה מה שאמרת לשובל ?!

טטחח מה זה קשורר?!

ידוע לך שאני ישבתי לידה מההתחלה .

תשבי לידה! ביגדיל # רק מה מעצבן ?!

שמהתחלה שישבתי לידה, התחלתן לערבב מקומות,

ועכשיו אני יוצאת האשמה ! נחמד ביותר .! S:

למזלך שאת לא אחת שכ'כ אכפת לי ממנה,

ולמזלך את לא אחת שהספקתי כ'כ להיות חברה שלה,

ולמזלך שאין לי כוח ממך כבר,

כי אז הייתה מפרה את מה שהבטחתי לשובל, ופשוט

באה וצועקת עליך מול כולם ולוחשת לך באוזן שאת פשוט

מ ט ו מ ט מ ת

יש לך בעית זיכרון, נורא מפריעה, במיוחד לי |:

תמציאי.. תמשיכי.. וואטאבר ~

ואם שמעת במקרה שאני שונאת אותך, את בטח תביני .. לא?

חבל שכל הזמן הזה סבלתי אותך, הייתי יכולה שלא .

ילדה "תמימה" . . .

רק עופי לי מהחיים [?] ;)

 



עבר לי . די
נכתב על ידי Happy_Princess , 19/9/2007 20:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Happy_Princess ב-19/9/2007 21:32
 



תשובות לשאלון השבועי


1. האם את נוהגת לקרוא בבלוג של עצמך? האם את עושה זאת לעתים קרובות?
לעיתים רחוקות xD
אני אמורה להיות משועממת ?!

2. האם את קוראת מדי פעם את כל הפוסטים שכתבת במשך תקופה ארוכה, בזה אחר זה? אם כן, האם את קוראת אותם מההתחלה לסוף (לפי הסדר שהדברים קרו), או מהסוף להתחלה? אילו מחשבות ותחושות העלתה הקריאה? האם היא גרמה לך להבין טוב יותר את עצמך, או שינויים ותהליכים בחייך?
אאאאאאאאאאמ..
לא [?]

3. האם קורה לך הרבה שאת מציצה בפוסט מקרי שכתבת בעבר, בלי לחפש משהו מסוים? איך זה מרגיש?
חחח מה ?

4. האם יצא שנזכרת במשהו שקרה לך פעם, וחיפשת את הפוסט שמדבר על כך כדי להיזכר בפרטים, להיזכר ברגשות שלך, או להבין יותר טוב מה קרה ממרחק של זמן?
כה .. בערך, נראלי ^^"

5. האם את אוהבת לשבת עם חברות ולקרוא יחד בבלוג שלך או בבלוג שלהן? האם אתן עושות את זה כחלק משיחת נפש, או סתם בשביל הכיף?
לאא טחח XD

6. איפה את כותבת את הבלוג: בחדר שלך? במקום אחר בבית שבו עוברים גם אנשים אחרים? יצא לך לכתוב פוסטים גם מחוץ לבית (למשל בבית ספר או אצל חברות)? מה קורה לרוב ומה יוצא דופן?
רק בחדר, עוד איפה יש,
אצל סבא וסבתא?!

7. האם קורה שאנשים אחרים נמצאים בחדר כשאת כותבת בבלוג? האם קורה שהם מסתכלים על המסך בזמן שאת כותבת? האם כתבת פעם בבלוג כשמישהו אחר השתתף אתך בכתיבה? האם את מוכנה שיהיו אנשים אחרים בזמן שאת כותבת על כל נושא?
פוסטים מפגרים כאלה, שאני עם חברות |:

8. האם כתבת פעם יומן נייר? אם כן, במה זה שונה מלכתוב בלוג?
אתה שואל אותי ?!

נכתב על ידי Happy_Princess , 17/9/2007 18:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Happy_Princess ב-19/9/2007 17:53
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

383

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHappy_Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Happy_Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)