לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Beautiful World


"העולם אינו יפה. העובדה הזאת, במידה מסוימת, מקנה לו יופי" העולם שלי יפה בשבילי, ובשבילכם?

Avatarכינוי:  Dodly

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

האחרון שיוצא, שיכבה את האור


*הקטע הבא נכתב כשברקע מתנגנת יצירה מסדרת המשחקים האהובה עלי – Dragon Quest:

https://www.youtube.com/watch?v=xqCJqVZcpxU

https://www.youtube.com/watch?v=BjfdQYo-G_I

 

ובכן, אני לא יודע אם מישהו ייקרא את זה, אבל הייתי חייב לכתוב. כששמעתי שישראבלוג הולך להסגר, משהו בי נצבט. אומנם די התרחקתי מהבלוג ומהקהילה (בכל זאת לא כתבתי דבר מאז 2010), אך שילוב של נוסטלגיה ועצבות על משהו כל כך גדול מסכום חלקיו שהולך פשוט להעלם – שברו אותי. זה לא משהו חדש או בלתי צפוי, אבל הוא הגיע פשוט באופן פתאומי וללא הכנה מוקדמת, וכשאני בכלל במקום אחר.

 

שנים שלא קראתי ספר טוב, או ישבתי וכתבתי על דברים חשובים יותר או פחות. מאז הסגירה, הספקתי לסיים תואר הנדסאי תוכנה במסגרת עתודה, להתגייס, להשתחרר אחרי 5 שנים, להתחיל קשר, לסיים קשר, להתחיל תואר, לעבור למרכז, להתחיל לעבוד... כל כך הרבה דברים בתקופה שכנראה לא תחזור עוד וכל שנותר לה הוא להיכנס לים הזכרונות שבמוחי, ומדי פעם כשיש גאות לצוף מעלה. ניסיתי להיכנס כאן בצד לרשימת הבלוגרים והחברים הקרובים שלי מהתקופה – רובם ככולם סגרו, מחקו, הפסיקו פעילותם או עברו למקום אחר. אני מניח שהגרעין שנותר כאן באתר קצת שונה ושמר על שורשיו מכל משמר – בעוד שאני וחבריי שהכרתי כאן רצו דברים אחרים לעצמם.

 

חזרתי לקרוא כאן פוסטים ישנים. מחלק צחקתי, מחלק התביישתי, חלק העלו בי זכרונות נעימים וחלק פחות, ולמרות שאני לא מגדיר את עצמי היום כמו שהגדרתי פעם - בסך הכל כולם חלק ממני ולא הייתי רוצה שיימחקו או יודחקו. הם יישמרו בליבי, גם אם הם לא מפורסמים באופן פומבי ברחבי האינטרנט. האם אין לי מה להסתיר? האם אין בי חרטות על דברים שקרו בעבר? מובן שיש לי. היו לי כאן חברים, אך גם פגעתי ונפגעתי לעיתים בצורה שכעת אוכל רק להתנצל עליה בדיעבד.

 

אבל לסיכום? נהניתי מאוד מהתקופה ההיא, על כל המגרעות שהיו לה. אומרים שהחיים קשים, וגם מהם שותים (או לפחות כך המצאתי), אבל כמו שרשום לי כאן למעלה – "העולם אינו יפה. העובדה הזאת, במידה מסוימת, מקנה לו יופי" או במילים אחרות "העולם אינו יפה, לכן הוא כן" (המסע של קינו).

 

אז לכל מי שקורא את זה – מקווה שנהניתם מהמסע, ושתמיד תוכלו למצוא את היופי בעולם הפנימי שלכם, ובעולם החיצוני מסביבכם.

 

ולמי שרוצה לשמור על קשר:

[email protected]

https://www.facebook.com/eedo369

https://www.youtube.com/channel/UCmuHCtldjgaRmxwuc4-6UVw

 

בברכה,

 

הכבשה השבורה לשעבר,

Double-E

נכתב על ידי Dodly , 21/12/2017 17:10  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקטוריה (Alma) סקיי ב-6/11/2021 13:09
 





12,790

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDodly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dodly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)