לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בדרך לאקדמיה

כינוי:  סקארלט

בת: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

אם אני כותבת משמע אני קיימת


קראתי בסטטוס של מישהו אחר בפייסבוק (התחליף הנוכחי שלי לבלוג), שהבלוג שלו נמחק לאחר שזמן מה הוא לא רשם בו ולפתע אחזני הפחד שמא אותו גורל ממש נחת גם עליי וחיש מהר ניגשתי לפה לראות אם בלוגי עדיין נושם, אז מתברר שבקושי. עכשיו אני עושה לו הנשמה. 
נכתב על ידי סקארלט , 2/6/2009 18:16  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-4/6/2009 16:00
 





22,497
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקארלט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקארלט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)