לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאלונים..


נכון תמיד בבלוגים יש עמודים של "קצת עליי" וכאלה? אז בבלוג הזה יהיו כל מיני סוגי שאלונים בשביל הבלוג שלכם.. אתם יכולים להעתיק לבלוג שלכם אני לא אכעס.. אבל אני אשמח אם תוסיפו קרדיט קטן בצד =) אז תהנו..

Avatarכינוי:  דנדושי!

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

זה או זה?


אני ממש ממש ממש מצטערת שלא עדכנתי כבר מלא זמן אז  אחרי מלא מלא זמן בלי עידכון שאלון חדש- זה או זה?

בזמן שאתם עונים על השאלון עליכם לדמיין שאתם כלואים באמצע שום מקום בלי אוכל, מים, או כל דבר חיוני אחר! הבנאדם שכלא אתכם מכריח אתכם לבחור אחד מתוך השניים- מה תבחרו?

 

אוכל

כבר חודשים שלא אכלתם או שתיתם, אתם מורעבים אבל חלק מהמאכלים פה שנואים עליכם לגמרי.. מה תבחרו?

מים או מיץ?

קולה או דיאט קולה?

סוכר לבן או סוכר חום?

תה או קפה?

קטשופ או חרדל?

דבש או ריבה?

חמאה או מרגרינה?

ביצה עין או מקושקשת?

ביצה קשה או רכה?

מלח או פלפל?

שמן זית או שמן קנולה?

זית שחור או ירוק?

גבינה לבנה או קוטג'?

זהו לבינתיים עם האוכל. היה קשה? היה כואב? היה מרעיב? עכשיו חזרתם מנשנוש מהמקרר? חכו להמשך..

 

תכניות טלוויזיה

ומול העיניים שלכם צצה טלוויזיה עם כל התכניות שרק תוכלו לחשוב עליהן במה תצפו?

הישרדות או נולד לרקוד?

ארתור או בובספוג?

האי או הנפילים?

בובות או הדוגמניות?

לחיות עם דרק או החיים של זאק וקודי?

דרייק&ג'וש או זואי 101?

ולשאלה הכי חשובה- yes או hot?

אפשר להרגיש את הכאב.. זה היה נורא! מה הלאה?

 

סמיילים

כבר המון זמן שלא דיברתם עם המשפחה והחברים. נותנים לכם מחשב כדי לדבר איתם אבל יש הגבלה בסמיילים! מה תעשו?

קודם כל- מסן או אייסי?

:-) או =]?

:-( או =[?

^^ או XD?

:P או P:?

:\ או /:?

 או ?

 או ?

 או ?

 או ?

 או ?

נהניתם סוף סוף לדבר עם חברים? אתם תוהים מה עוד יכול לקרות?

 

רגשות

במצבים ריגשיים מרשים לכם לבחור רק דרך אחת לכל מצב בכדי להוציא את הרגשות החוצה. איזו תעשו?

עצב- להסתובב עם פרצוף מעצבן לכמה שעות     או     להסתגר בחדר ולבכות כל היום?

שמחה- לחייך     או     לצרוח לכל בנאדם שאתה פוגש: אני שמח איזה כיף לי..?

קנאה- לסגור את הידיים לאגרופים ולשבת ככה יום שלם     או     לצרוח על הבנאדם שאתה מקנא בו, אולי להוסיף כמה מכות?

עצבים- לשמור בבטן ובלילה לתקוע את הראש בכרית ולצרוח     או     להתפרץ, לצעוק, ולהחליט שאתה שונא כל בנאדם שאתה רואה?

סודיות- לשתוק כל היום     או     לדבר כמה שתצטרך ומדי פעם להוסיף משפטים של: "אממ.. לא! רגע, לא לזה התכוונתי"?

 

 

טוב. זהו!!! תהנו ותגיבו! =)

ותגידו לי מה דעתכם על הרקע החדש- אני עשיתי!!

 

נכתב על ידי דנדושי! , 28/2/2008 13:33  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנדושי! ב-15/4/2008 21:09
 



שאלון חורפי!


במיוחד בשביל השבוע הקצת גשום שהיה לנו.. שאלון על החורף!

 

 

את/ה אוהב/ת חורף?

גשם זה כיף?

וברד?

ראית פעם שלג?

מה המספר שכבות הכי גדול שלבשת החורף? נא לפרט..

בשבוע האחרון היה רגע שהיה לך כל כך קר עד שרעדת?

האם אי פעם הרוח משכה לך את המטריה?

האם אי פעם הרוח משכה אותך?

לקפוץ בשלוליות זה כיף?

כשיורד גשם הולכים עם מטריה או שהמטריה הורסת את התענוג של הגשם? (למי שלא הבין השאלה היא אם את/ה הולכ/ת עם מטריה או בלי כשיורד גשם?)

ראית פעם קשת?

את/ה כבר מחכה לקיץ?

 

התשובות שלי:

את/ה אוהב/ת חורף? לא!

גשם זה כיף? תלוי כמה גשם..

וברד? כןןן!!!

ראית פעם שלג? כן. פעמיים

מה המספר שכבות הכי גדול שלבשת החורף? נא לפרט.. תאמינו או לא- 7! היה לי טיול ביומיים הכי קרים של השנה וזה היה ב- 5 בבוקר אז.. כן 7 שכבות.. גופייה, חולצה, סוודר, עוד סוודר, חולצת חאקי, פליז ומעיל!

בשבוע האחרון היה רגע שהיה לך כל כך קר עד שרעדת? נראה לי..

האם אי פעם הרוח משכה לך את המטריה? כן! לא נעים

האם אי פעם הרוח משכה אותך? אני לא עד כדי כך רזה.. חח

לקפוץ בשלוליות זה כיף? אם יש לי מגפיים..

כשיורד גשם הולכים עם מטריה או שהמטריה הורסת את התענוג של הגשם? (למי שלא הבין השאלה היא אם את/ה הולכ/ת עם מטריה או בלי כשיורד גשם?) אין לי כח להירטב אז עם מטריה..

ראית פעם קשת? כן אבל אף פעם לא בבירור..

את/ה כבר מחכה לקיץ? ברור!!!!!!!

 

תהנו!

נכתב על ידי דנדושי! , 1/2/2008 20:26  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנדושי! ב-27/2/2008 21:10
 





1,956
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדושי! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדושי! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)