לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ לירון xD


"הזמן הוא חייט, שהתמחה בתיקונים"

Avatarכינוי:  lironi : )

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הגמר של כוכב נולד xD


היום, בבווליום כינרת ,
כוכב נולד D:
הגמר . ^

מחזיקה אצבעות לשלומי בראל ! ( ;

למרות שזה דיי מכור שמרינה תזכה ,

- - - -
היום שאחרי xD

טוב, אז לא שלומי ולא מארינה זכו ,
אלה בועז . ^^ יפה  ( ; .

שמתם לב שאחרי השיר ששרו השופטים גל אוחובסקי
ומרגול התנשקו ? ! , מה הקשר,
חוצ' גל לא ה_ו_מ_ו xD
חחחח

יומטוב ^

נכתב על ידי lironi : ) , 29/8/2007 13:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האמ ..

אני לירון , אני יהיה בת 12 בדצמבר בע"ה
ועולה לכיתה ז' xD

אני מעריצה את דרייק בל קשות ^ 3 >
רוקדת ומנגנת בגיטרה .

אני יכתוב פה ת''בלוג,
[ לא שאני מחדשת משהו . . ]
ואני מקווה שיהיו פה גולשים |; .

אני ישתדל לעדכן , ולא להזניח . ! ( ;

המשך יומטוב לכולם
לירון .  D;
נכתב על ידי lironi : ) , 28/8/2007 17:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlironi : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lironi : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)