לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*צוענייה~*


היי... קוראים לי צוענייה.. אני עדיין לא רוצה להגיד את השם שלי... יש לי עוד בלוג... הוא 463071 יופי... אני מקווה.. שתואהבו את הבלוג שלי... להית'... מאוה.. צעוניה...!!...!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

הי לכולם...


היי....

אז ככה...

אני כבר בבית ספר לפחות כמה ימים הכול בסדר...

חוץ מי זה  שהילד שאני הכי לא הייתי רוצה שיהיה  בכיתה שלי הוא בכיתה שלי...!!!

לא נורא אני מימנו כבר מימזמן שחכתי אז ככה שהוא לא מזיז לי שהוא בכיתה שלי

למה עם הוא עוברת לידו הוא כמו רוח בישבילי!!

יאללה נשמות אני

עפה..

ביי

נכתב על ידי , 6/9/2007 17:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 492820157 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוענייה..-*~~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוענייה..-*~~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)