לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של בימבה=]

הבלוג של בימבה=] כי החיים זה כאן....

כינוי:  בימבה=]

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

המשפטים המוזרים


אתמול הייתי אצל פדיד עם חמולי ..

זוכרים~; קיצר אני ופדיד הסתכלנו על תמונות ואז ראינו ילד שקוראים לו גולן..

 

 

אז פדיד אומרת: גולן...

ואני: גולן?..

והיא: גולן !!

אז אני: גולן...

ואז שתיינו ממשיכות במקהלת גולן!!   |"גולן, גולן, גולן...."|

 

זה היה קטע מוזר...

 

וגם היום בים אני וחמולי

המצאנו קטע מגניב.....

אנחנו יורקות את המלח מהפה ואזז...

[חמולי את תביני]

יאה...

יאה...

יאה...

נכתב על ידי בימבה=] , 28/8/2007 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



124
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבימבה=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בימבה=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)