לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שרימפס עולם וירטואלי.



כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

עיצוב//כמה הודעות.


 

עיצוב חדש D: מכוער נורא לדעתי, אבל בקרוב עיצוב חדש(:

מה דעתכם?

 


יש לי כמה הודעות חשובות. תקראו

*פעילויות העיר יתחילו בקרוב. כרגע יש לי בעיה קטנה עם המחשב*

*אני לא מחפשת שותפה יותר, סליחה*

*כמו שאמרתי, בקרוב עיצוב חדש ויפה יותר P:*

* מצטערת..*

 

 

אוהבת המון המון,

דניאלה מנהלת שרימפס 3>

נכתב על ידי , 31/8/2007 14:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עולם וירטואלי חדש(:


 

היי יו *-*

שרימפס נפתח.

עולם וירטואלי חדש בישרא.

הפוסט הבא יעלה מחר או מחרתיים כנראה.

הו, כן, בקרוב גם עיצוב חדש[:

 

כרגע אני מחפשת צוות.

שותפה נאמנה שתוכל לעזור בעינייני גראפיקה בעיקר,

אבל גם בהכנת דמויות, בתים, וכו'.

במקרה ויש ביניכם מישהו שמעונין, תפנו אליי לאימייל/ איסיקיו.

[email protected] [מייל]

405890287 [איסיקיו]

 

מקווה מאוד שתבואו.

דניאלה מנהלת שרימפס 3>

נכתב על ידי , 28/8/2007 22:01  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות שרימפס עולם וירטואלי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות שרימפס עולם וירטואלי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)