לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והחיים המושלמים שילייייי @# $ % !!1111



כינוי:  RAP&HIPHOP GIRL

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עעא מאוהבת בעצמי ותמונותתתתתתתת


תקשיבו בזמן האחרון אני פשוט מאוהבת בעצמי כל כךך

אני ושובלי במסיבה איזה חזקקק היה <555> קלטו מאחורה את עמיתוששש אעא  היו שירי ראפ אחד החזקים

מסיבותת

 

הנה אני והשחורה שליי בנינו להקההה חחעעחעחעח של ראפ אהאה איזה מגניב

אניי וקרןן אצלי בבית :)

 

זהו להיום :]

נכתב על ידי RAP&HIPHOP GIRL , 3/10/2007 11:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRAP&HIPHOP GIRL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RAP&HIPHOP GIRL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)