לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הנסיך הקטן-הומו


טוב אז פה אני יספר מה עובר עלי(אני בן 16 מהמרכז).. אני לא יודע בתור מה.. בתור הומו בתור דו או סטרייט(שזה כנראה בטוח לא) אז.. תגיבו:).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

נפרדנו:)


אני יודע שזה אמור להיות עצוב אבל אני לא עצוב מזה בכלל..

כנראה שלא ממש אהבתי אותה.. אולי סתם בגלל שאמרתי לעצמי שהיא חברה שלי אני אוהב אותה אז התחלתי להתאהב בה..ככה בקטנה אבל כנראה שזהו.זה נגמר.

 

כולם אומרים לי,אתם תחזרו אני מבטיח לך,כל מיני כאלה ואני רמגיש מבפנים שאנחנו לא נחזור,כי אני לא רוצה.

כנראה שחברה לא מתאימה לי עכשיו וגם היה ניראה לי הגיוני להיפרד ממנה כי לא ממש רציתי אותה.

רציתי תילד הזה בחבורה שלנו(גל).

אח...אבל אני יודע שלא יקרה כלום..לא כי אני פסימי פשוט אני יודע אני כבר רגיל לזה שאני רוצה מישו ולא יוצא מזה כלום ואז אני עובר לאחר ואז עוד פעם גם איתו לא קורה כלום ואז אני עובר לאחר.. זה ממש מתיש כל הקטע הזה.

 

אז אני מקווה שהכל יהיה טוב.לבנתיים טוב לי שאני חופשי ואין לי תהרגשה הזאת שאני עם מישהי שאני בכלל לא אוהב.

 

טוב אז יש לי סיפור קטנצ'יק כזה מה שקרה היום.

מי שזוכר,סיפרתי לכם על התאומים מאמריקה..זוכרים?אם לא תעברו שני פוסטים אחורה.

אז אח של גל..שלח לי איזה אתר כזה שאומרים..שאם אני אמלא את כל הפרטים שם יהיה משו על העתיד שלי משו כזה.. אני לא זוכר..

ואז היה כתוב בו אם ..יש לי משיכה לבנים.ישר הבנתי שהתשובות שאני כותב יישלחו אליו..הייתי בטוח בזה.

אז כשהייתה תשאלה..נמשך לבנים? כתבתי לא.. ואז זה נשלח אליו.. ואני אמרתי לעצמי.. מזל שלא רשמתי כן..

אבל עכשיו הוא בטוח שאני לא..  =[  אבללללל לא נוראאאאאאא..... הכל יהיה בסדר!!

 

לילה טוב:):)

נכתב על ידי אני!?הומו?! , 13/11/2007 00:17  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אני!?הומו?!

בן: 32




4,133
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני!?הומו?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני!?הומו?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)