לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

sara this is my life


אז ככה ילדה מהמרכז גובה:1.63 אני לא מבינה למה אני לא גבוה יותר מזה אולי לטובה משקל:??? סודי ביותר אבל אני יכולה להגיד לכם שאני לא שמנה ולא רזה אז אני באמצע


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סופסוף בבית ספר אחר....................XO!


סופסוף קיבלתי אישור מהעירייה, לעבור ל"ברנר". זה כול כך שימח אותי, אבל  אני הייתי עצובה שנטשתי את חברות שלי בצפירה. אבל לפחות אני מרוצה מהשינוי, אבל אני דיי מפחדת להגיע לכיתה ביום הראשון ולהיות היחידה שלא מכירים אותה. אבל נראה לי שאני אסתדר כבר, נראה למי אני אדבק שם כמו דבק מגע. אבל העיקר עכשיו שעברתי,  וזהו  וסדר היום שלי עבר ככה: ראיתי טלוויזיה, ואז רבתי אם אחי הוא נהיה יותר חזק ממני, אני צריכה להיכנס לכושר מידד , טוב זה הכול להיום נראה מה יקרה מחר...................ערב טוב לבינתיים עד מחר...................XO!

 

נכתב על ידי שר!ש , 30/8/2007 19:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שר!ש

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשר!ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שר!ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)