לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


וואי איך השנה הזו טסה!! אני לא מאמינה! בסוף השנה אני צכה להפרד

מכל הכיתה...... אבל לא נורא.... נתגבר...... חחח...

יש בזה גם צד חיובי... להכיר חבר'ה חדשים... והדבר הכי חשוב:

להתחיל דף חדש, למרות שזה גם לא כיף וגם כן כיף.... חחחח....

 

היום בבצפר היה ממש כיף! שיחקנו בשעה אחרונה והיה ססבה לאללה!

איך בא לי כבר קיץ! אני שונאת חורף>> למרות שבשנה האחרונה אני יותר אוהבת

משנים קודמות... אבל שיעוף כבר החורףףףףף!!!

 

יאשששש! השבוע אנחנו מתחילים לעשות ספר מחזור ולכתוב חמשירים.....

זה סבבבבבבבה לאלללה...... חחח... כמה פעמים ביום אני משתמשת במושג סבבה

ללאללה.... מלא.... חחח........

 

שיהיה לכם שבוע טוב!

 

 

 

נכתב על ידי , 25/2/2008 13:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

הלו אבריבאדי!

 

אני עירית ביבי למי שלא יודע ואני בכיתה ו'....  

היום היה לי מבחן בהיסטוריה... הלך לי דיי טוב....

וואי יש לי חתולים כאלה פוצ'קי מוצ'קי (עדה בשבילך...) והמבין יבין!!! חחח....

 

זה הכל להיום.... שיהיה לכם שבוע טוב.... תהנו מהחיים>>>חיים רק פעם אחת... חחחח....

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2008 17:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:


95
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$•○ Angel of love ○•$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $•○ Angel of love ○•$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)