לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האנונימית (ע"ר) 111

זהו בלוג שאני סתם כותבת על החיים וזהו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

זו אני אם אתם לא אוהבים תצאו!


היי, אני סתם מישהיא רגילה שלא רוצה להגיד לכם איך קוראים לה ולכן אני האנונימית (ע"ר).

אני אוהבת שחור, ירוק כהה, כחול כהה וזהו, הצבעים שאני לא סובלת הם: ורוד בהיר, סגול בהיר,ירוק בהיר ועוד.

הלהקה שאני שונת אבל ממש שונאת היא: סינרגיה והזמרת שאני ממש אבל ממש שונאת היא אבריל לבין.

אני כמובן גם שונאת את פריס הילטון וכול שאר הזמרות, זמרים,להקות ששרות היף -הוף או פוף.

אני אוהבת כול מיניי סוגים של רוק וחולמת לנגן על גיטרה. אני שונאת מכול הלב את הבגדים שלי בגלל שאת רובן ירשתי מהבת דודה הפקצה שלי אז הם ורודים כאלה ואמא שלי לא מוכנה לקנות לי חדשים :( . בכול מקרה אני עוברת בית ספר ומפחדת שאולי כולן פקצות מעצבנות. ההורים שלי גרושים ו, לא! אין לי שום בעיה עם זה!, אני שונאת כשאנשים שאני אומרת להם את זה ישר פתאום מדברים בתון נמוך כדי לא לפגוע בי. אז בכול מקרה תהיה לי חצי אחות ואישתו של אבא שלי רוצה לקרוא לה דנה שלדעתי זה לא רק שם מכוער אלה גם של פקחצות (בלי לעליב את כול אלה שקוראים את הבלוג שלי וקוראים להן דנה), אז זה היה להפעם אני מקוה שאני לא אשכח להתקן את הבלוג אבל

                                              שיהייה!

      האלומית (ע"ר)

נכתב על ידי האנונימית (ע"ר) , 29/8/2007 11:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  האנונימית (ע"ר)

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאנונימית (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האנונימית (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)