לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספונצית דוט קום חעחעחע


על החיים שלי וכו'....פשוט כנסו

Avatarכינוי:  ספ!(צ*ת

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

וואי עדכון אחרי מיליון שנה :)


וואי עבר מלא זמן....

 

אפשר להגיד שטוב לי עכשיו...ואבל גם דיי באסה

במחצית הקודמת היו לי ציונים מזה מעולים ועכשיו רק התחילה המחצית והיה ממש חרא אפילו קצת בכי...אבל זה כבר כבר.......אני פשוט שונאת את הבצפר שלי כל כך שזה מדהים כל פעם הם מעצבנים יותר ויותר ואת המורות עוד יותר הם כאילו מגיעות לבצפר כדי למרר לי את החיים פשוט זבלות בא לי להרוג אותן אחת אחת חחח...סתם

 

עם החברות המהממות שלי הכל מעולה....השבוע היה לנו שיחה ממש נחמדה אם הרבה פריקה בו נגיד חחח.......מי שמבינה מבינה חחח..........היה ממש כיף אני כל כך אוהבת אתכן אהובות שלי.....בשביל מה יש חברות אם לא בשביל הדברים האלה :)

והיום בערב אורטי תבוא לישון אצלי ואנחנו הולכות למומולדת של טול :)מזל טוב מאמי שלי

ויהיה הכי כיף שבעולם

ומחר חן תבוא אליי בבוקר ונתאפר ויהיה מזה כיף :) יהיהיהיהיה

 

אוף ממש בא לי ללכת לים.....החום הזה כל כך משפיעה שזה ממש מעצבן ובגלל הלימודים המסריחים האלה אני לא יכולה ללכת אוףףףףףף

 

אתמול אני וחן הלכנו ליריד והיא קנתה לי בובת בובספוג נעימי מזה מהממת :)

חנוש' I LOVE U

 

וגם אני רוצה להגיד לדני המאמי שלי שאני ממש מצטערת שלא יכולנו להיפגש ולאחל לך יום הולדת שמח

אז מאמי שלי המון מזל טוב אני הכי אוהבת אותך בעולם וממש מצטערת שלא יצא לנו להיפגש :\ אוהבת אותך המון המון המון יפה שלי :)

 

טוב אנשים אין לי הרבה מה להגיד ולא ממש הישעקתי הפעם כי אין לי כוח וממש אין לי זמן...חייבת לעוף ללמוד לספרות אז ביוש' אנשושים וחג שמח........תאחלו לי בהצלחה :) חחח.........מואה

 

נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 22/3/2008 13:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Netta :D ב-28/3/2009 16:46
 



מאושרת :)+ טיול שנתי ועוד....


וואייייייייייי אני הכי מאושרת בעולם........לפני כמה ימים היה לי את התקופה הכי חרא ואיך שניה פשוט ביום אחד הכל משתנה זה ממש מדהים.......אני ממש מאושרת

דבר ראשון ביום שישי קיבלנו תעודות וזאת הפעם הראשונה שיש לי תעודה טובה בחיים לא הייתה לי תעודה טובה בלי נכשלים ושרוב הציונים הם 80 :)

השנה אני ממש מאושרת מהתעודה........קיבלתי 90 באנגלית אני פשוט לא מאמינה ועוד הם רצו להוריד אותי ל-3 יחידות חחח........הראתי להם :)

ודבר שני אני וחן שוב חברות הכי טובות הכי הכי.........והכי כיף לי בעולם

 

        חנוש' אוהבת אותך הכי בעולם

 

החברה הכי הכי.......אני ממש מאושרת הכל חזר לקדמותו בחיים אבל בחיים אני לא אוותר על החברות המדהימה הזאת...........:):):)

ועוד כל מיני דברים משמחים אבל לא משנה כבר חחח.......


(תמונה מהממת מהטיול)

כפי שאת יודעים בדרך כלל אחרי דברים שמחים ישנם גם דבר ממש עצובים

אני כמעט בטוחה שיש קללה על הבצפר שלנו וזה ממש לא מצחיק זה נישמע דבילי אבל זה ניראה לי נכון

לפני חצי שנה עיבדתי חברה ברוש' שאם כבר מדברים על זה אז יש להזכיר שכבר עבר חצי שנה מאז....בר ז"ל

ולפני שבוע וחצי אבא של ידיד שלי נפטר וזה ממש עצוב

והיום אבא של חברה שלי נפטר ז"ל

כאילו מה הולך פה זה ממש מפחיד כולם ממש בשוק באמת כל מה שקורה פה זה דבר ממש מפחיד :(

 

ביום רביעי הזה היינו בטיול שנתי בגליל והיה ממש כיף

ב-9 וחצי בערך יצאנו ובסוף באו דיי הרבה והיה ממש כיף

אור הביא רמקולים והיה מוזיקה והיה ממש כיף וקצת בילגנתי למיק את השיער חחח........

והצטלמנו מלא מלא מלא חחח

ושיגעתי את מקס וניב חחחחחחחחחח היה כזה מצחיק שתי מסטולים

ואז הגענו למסלול והוא היה סביר כזה עשינו אותו כבר בחטיבה בכיתה ז' והיה ממש מצחיק שרנו כל מיני שירים מימים עברו חחח..........היה ממש כיף

והיה לנו מדריך ממש מצחיק חחחחחחח......... כולנו מזה נישפכנו חחחחח...... וצחקנו עליו מלא

וכשסיימנו את המסלול נסענו לדיסקו ולמאפים והיה ממש נחמד הכינו לנו פיצות במלא טעמים ממש מוזרים אבל ההיה בסדר רק חבל שלהרבה כאב אחר כך הבטן חחח..........בהתחלה רקדנו קצת אבל אחר כך כבר מזה כאבה לי הבטן אז ישבתי בחוץ עם אתי טול אמיר ועוד........והיה מזה מצחיק חבל על הזמן

ואז נסענו כבר הבייתה באיזה 7 משהו כזה וחנוש' נירדמה והבנים כל הזמן צעקו והעירו אותה אז התחלתי לצעוק עליהם חחחחחחחח................וזה היה ממש מצחיק חח :):):)

ובקיצור זה לא היה טיול כזה גרוע בסוף היה טיול ממש כיפי :)





חנוש' ביום שישי היה ממש כיףףףףףףףףף איזה צחוקים היה ממש נוסטלגי חחח..........אקונה מטטה

 

ביוש' לאב תכם......3> תגיבו

ותמיד תזכרו שתמיד הכל מסתדר :)

נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 2/3/2008 16:43  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספ!(צ*ת ב-17/3/2008 14:26
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספ!(צ*ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספ!(צ*ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)