לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Me -&- My Life


Welcome to MY World


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

חזרתייייי


כמעט לא עדכנתי פה יותרררררררררררר=[[

לא שכחתי אותך בלוג!!!אבל סבתא וסבא באו מחו"ל אלינו לכמה שבועות והם שומרים שבת ובגלל זה אסור לי להיות במחשב שאני חוזרת מהפנימיה=[[[[

השנה הלימודים הכי קלים ואני מאוד אוהבת את החברים בבית ספר ואפילו את המורים=]

ואני ומאור נוסעים עוד שבועיים לצימר ביחד סוף סוף עד שיש לו זמן כי הוא היה צריך לסגור בבסיס=[=[

אבל בסוכות נסעתי עם אמא ואבא וסבתא וסבא לבית מלון בטבריה ועשינו חיייייייייםם ויש לי הרבה דברים טובים לספר אבל אמא עכשיו אומרת לי ללכת מהמחשב לישון בגלל הבית ספר ואני בכלל לא נרדמת=[

אני יעדכן פה שבוע הבא עם מאור והוא בא לישון אצלי איזה שבוע הולך להיות כיייף=]

נכתב על ידי נויששש , 7/10/2007 01:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נויששש

בת: 33

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנויששש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נויששש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)