לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

kiki


אהבה,אכזבה,יופי,מאמרים בקיצור ה-כ-ל

כינוי:  youkiki

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

כן, אני בוגדת עם חשש להריון!


 

אני מחכה לרגע הזה שאני הלך לשירותים, הוריד ת'תחתונים ויראה כתם דם.

כן, אולי זה בקשה מוזרה, אבל אני רוצה בכך, כל הלחץ הזה שאני לא מקבלת מחזור כבר יותר מחודש,ולפי החישוב לפני חודש בידיוק שכבתי עם מישהו ללא אמצעי הגנה, כך שאם לא היה לי מחזטר אחרי ששכבתי איתו, זה די מלחיץ.

הוא לא גמר בפנים,לקחתי פוסטינור היום שלפני.

אבל אולי זה לא ממנו, אולי זה מהאקס שלי, ששכבתי איתו יום אחרי ששכבתי עם הידיד.

את הידיד הכרתי לפני כ-5 חודשיים, לא הינו זוג אבל היה בנינו משהו, היה פעמיים שבאמת חשבתי שהוא מרגיש עלי דברים, ולא רק סקס כל הזמן.

הינו מבלים ביום 5 שעות ואף יותר מדברים,צוחקים,מזדיינים, הכל...

באיזשהו שלב הכרתי מישהו, באמת חמוד,אריאל והבנתי שאולי יש לי פה מישהו שיואב אותי באמת ויהיה משהו רציני, התחלנו להכיר אחד את השני ולצאת ה"ידיד" הרגיש שאני בורחת לו ודי נוטשת לטובת האחר.

מה שהתברר שהיה בסוף נכון, אני ואריאל התחלנו להיות זוג,אריאל באמת אהב אותי וכיבד אותי, אבל משום מה לא הפסקתי לחשוב על ה"ידיד" המשכנו לשמור על קשר וואלה חשבנו שאולי אנחנו באמת יכולים להיות ידידים בלי שום מגע מיני,אז אני והוא אמרנו שניצא למסיבה,אריאל לא ידע מזה כמובן,מכוון שהוא נורא קנאי.

התמונה היא כזאת אני והידיד שלי, במסיבה,נהנים רוקדים יחד, מדברים,יושבים בחוץ, 4 שעות נפלאות עם בנאדם מדהים ומה שהכי טוב בלי משיכה מינית,טוב אולי מידי פעם אבל הפסקנו ישר, כי לא יפה, יש לי חבר.

רק שלאחר 4 שעות שחזרנו מהמסיבה ישבנו על המדרכה ודיברנו,הוא הסתכל עלי, ובהתנפלות נישק אותי כמו לא יודעת מה,לא יכלנו להפסיק,אחרי כמה רגעים הינו בתוך השירותים, כן, מה שאתם חושבים, מזדיינים.

הלכנו שגמרנו, והרגשתי נורא.

אריאל בידיוק התקשר, ואמר שאני יבוא אליו, בהתחלה אמרתי שאין מצב,שאני לא אוכל להסתכל על הבנאדם הזה יותר.

בחצות הייתי אצלו, אני והוא יושבים על המיטה שלו.

ודי רוצה שנעשה את זה, לא הסכמתי והוא יצא לי עם היציאה הכי מוזרה...

"אני לא מושך אותך? למה עם אלירן עשית את זה ואיתי לא"(אלירן הוא "הידיד")

הוא ידע שלפני שאני והוא הינו זוג שכבתי עם אלירן,בגלל זה הוא כל כך פחד שאני יהיה איתו בקשר.

אמרתי שזה לא הזמן.

אבל סיפקתי אותו בדרכים אחרות,הזין שלו נגע באיברי,והוא החדיר מידי פעם ,הרגשתיח שהיה חומר.

עכשיו, אני יושבת ומחכה למחזור שלא בא. 

נכתב על ידי youkiki , 29/9/2007 12:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





135
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyoukiki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על youkiki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)