לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קלאפ עזרה ועיצובים [:



Avatarכינוי:  נוגצ'יפפליץץ (;

בת: 28

ICQ: 220846836 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עיצוב חדש + תחרות + משהו .. (;


היי (;
איך התמונות בפוסט הקודם ?
לדעתי הן מדהימותת [ =
אזז .. יש עיצובב !! חדשש , [ !!!111 ]
שאני הכנתי ...... %

לדעתי יצא מושלםם .. תגיבו P :

תחרותת : מאחורי הלבבות -

yrokvrodsgolkholzaov

הרשומים : -
ירוק -
 ורוד -
 סגול -
 כחול - מרינה מיו גירל 
 צהוב -
 הפרס : לינקוק בגודל 24 [ :
 מקום 2 לינקוק בגודל 12 .. ( =
תרשמוו [   ! ] ... @"

 משהוו ..
 תקשיבוו , אני נורא נהנית מהבלוג .
 למרות שכמעט לא מגיביםם ..
 לא שאני מצפה ליותר מדי ,
 אבלל .. אתם יודעיםם ..
על התמונות בכלל עוד לא הגיבוו [   ! ] = (
מביניםם ?
 אז מהה .. אתם עדיין פהה ?!
 רוצו להגיבב D :
 אוהבת x33
נוגצ'יפפליץץ שלכםם ... ^
 

נכתב על ידי נוגצ'יפפליץץ (; , 30/8/2007 21:39  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות מקוריות לעיצוביםם D ;


היי D =
טופפ ' .. חשוב שתדעו .
אני עבדתי מלא זמן להעלות אותן P :
אז .. חסר למי שמעתיקק ..... %
נו נו נו ! חחחחח XD
טובב .. מספיק לחפורר ^^
הבאתי לכם פה 22 תמונות חצויות מקוריות ל ג מ ר י !
אז .. אם אתם לוקחים תלנקקו O =
[ לוקחים זה לא מעתיקים , לוקחים זה משתמשים .. חחח ]
קבלו אותןן - >
                                 

נכון שהן מ ה מ מ ו ת ?
ונכון שאתם משמתשמים ולא מעתיקים ?
חח בקיצור אני מקווה שתאהבו ,
ותלנקקו אם אתם משתמשיםם D =
אוהבת מלמלאא x33
נוגצ'יפפליץץ (;
נכתב על ידי נוגצ'יפפליץץ (; , 30/8/2007 13:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 5 - בועז הזוכהה ?!


יאללה .. מי היה מאמין ?
ת'אמת .. ? בהתחלה אני אמרתי שהוא בטוח ינצח ,
אבל יכול להיות ששלומי ידפוק הופעהה ..
בואו אני אגיד לכם מה היתה דעתי על הגמר היום .
הביצוע הראשון של מארינה ?
היה מושלם . היה הכל ,
ריקוד , שירה יפה ..
זה גם סגנון חדש שלה ,
אני מאוד אהבתי .
הביצוע של בועז היה ככה ככה ,
והביצוע של שלומי היה מזעזע .
אני מצטערת על התוקפנות ,
אבל הוא זייף מההתחלה ועד הסוף .
הביצוע השני של שלומי היה מדהים!!
דבר ראשון , אני חולה מאושפזת מתה על השיר ,
דבר שני הוא עשה אותו מהמם .
הביצוע של בועז השני היה טוב ,
ושל מארינה לא משהוו ..
אני הצבעתי למארינה .
לא יודעת למה ..
למרות שממש לא רציתי שהיא
[ והתחת הגדול שלה ]
ינצחו .. חחחחח XD
בקיצור , היה גמר מעניין ..
ואני מחכה לכוכב נולד 6 (;
ד"א ?!
איזה באסה שחן אהרוני החתיך לא עלה לגמר ..
ולמה מיקה הרי לא היתה ?
לא ראו אותה בכלל ..
אני הכי אהבתי אותה בתחילת העונה D :
טוב גמרתי לחפורר ..
לילה טוב לכווווווולם P:
אוהבתותכם מלמלא x33
נוגצ'יפפליץץ (;

נכתב על ידי נוגצ'יפפליץץ (; , 29/8/2007 23:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

749
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוגצ'יפפליץץ (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוגצ'יפפליץץ (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)