לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה עושים כשאין לך עם מי לדבר? אין מה לעשות? אני מתארת לעצמי שפותחים בלוג.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ריאליזם זה לא הסגנון שלי


וואוו, זה יכול להיות שם של שיר של פאניק 0.0

בכל אופן, החלטתי להיות יותר פעילה בבלוג המסכן הזה -.-

עוד מעט יש לי שיעור גיטרה, אז אני משערת שזה יהיה קצר.

היום היו אמורות לבוא אליי 3 חברות. אחת ביטלה אז התקשרתי ל2 האחרות.

"נו, אז יש לך מישהו אחר להזמין במקומה?"

"ספיר, אין לנו חברים, תקלטי את זה XD"

לא נורא. בזמן שבו כל פרחה סוג ז מקבלת כבוד, מותר לנו להיות שונים.

לא?

אני אוהבת את שיעור אמנות ^_^ המורה מתה עליי בוהאהעה %^#$^#$^@$

היא הודיעה לי רשמית שהסגנון שלי הוא סוריאליסטי. נחמד.

טוב, אממ.. שיעור.

גיטרה- היר איי קאם!!

(ד"א, קוראים לגיטר שלי לוקאס. וזה לא גיטרה זה גיטר זכר -.-)

 

 

3>

ספיר

נכתב על ידי , 20/12/2007 17:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNothingCouldBeWorse אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NothingCouldBeWorse ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)