לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרו אנה


האתר לא בדיוק פרו אנה, הוא פשוט מתעד את היום- יום שלי. אם אתם הולכים להגיד לי את דופקת לעצמך את החיים וכאלה, אל תיכנסו!!!

כינוי:  Noa1210

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

נעלמתי...


כן, קצת נעלמתי אבל לא להרבה זמן... פשוט התחלתי ללמוד בי''א!!! ויש ה-מ-ו-ן לחץ, בקושי יש זמן לנשום. אני אנסה לעדכן כל יום..

אז ככה, בסוף אכלתי שישבת, והמון! :-( הרגשתי כל כך רע, ופשוט לא חשבתי מה אני עושה, רק אחרי זה קלטתי. ולא הצלחתי להקיא את זה, אז הכל נשאר לי בבטן וגרם לי להגיע למשקל של 55 ק''ג! אני לא מאמינה... אז חזרתי לדיאטה הרגילה, ואני לא אכשל הפעם! אני כל כך שמחה עם המערכת שלי, למרות שזה נשמע מעוות, אבל אני שמחה שאני מסיימת כל יום ב-3, חוזרת הביתה ב-4, ואמא ואבא בטוחים שאני קונה אוכל בקפיטריה. איכס! בחיים אני לא אוכל שם, בבורקסים שלהם יש בטח 300 קלוריות לאחד. אז אני פשוט לא אוכלת עד שאני חוזרת הביתה, ואני דואגת לאכול ר-ק לידם, ככה שהם חושבים שאני באמת אוכלת ופחות מציקים לי. היום גם הלכתי למכולת, לקנות מעדני יופלה דיאט, ((יש בהם רק 60 קל')), החבאתי את זה איפשהו במקרר כשחזרתי בלי שאף אחד ראה, כי אמא שלי מזה שונאת את כל הדברים הדיאטטים, היא אומרת שאין להם בכלל טעם והסוכרזית שבהם ממש לא בריאה... ANYWAY, היא מצאה אותם במקרר ושאלה אותי ליד כולם למה קניתי אותם ושהם לא בריאים ושהם לא יהיו לי טעימים ואני לא אוכל אותם בסוף, ועוד ועוד.. לא אכפת לי שהיא אמרה את זה, פשוט זה לא היה נעים ליד כולם.. טוב, נראה לי שזהו קרו עוד דברים אבל פחות מעניינים, אז עליהם אני לא אספר, ועוד כמה נושאים קטנים:

* איך אני מאשרת שמוסיפים אותי לטבעת?

* האייסי שלי:  447126418

* המון תודה שאכפת לכן ואתן כאלה תומכות. אוהבת את כולכן!

ביי לבנתיים.. ותגיבו.

נכתב על ידי Noa1210 , 3/9/2007 20:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoa1210 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noa1210 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)