לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הכי משעמם בעולם!


.... הבלוג שלי D:

Avatarכינוי:  אפצי, לבריאות .. תודה!

בת: 30

ICQ: 370699747 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2007

הסילבסטר היגיעה


 

 

הסילבסטר היגיעה והיום בלילה תתחיל שנה חדשה

 

שנת 2008

 

אני אבלה את הלילה הזה בחברת המישפחה שלי

 

 

 

למרות שכל כך הייתי רוצה ליהיות הלילה במקום אחר

 

בשימחה הייתי מבלה את הלילה הזה

 

בחברת חברות שלי

 

או אפילו בחברה של כמה אנשים  אחרים שאני לא אציין את שמם

 

 

 

אני רוצה להחל לכולם שנה טובה ומוצלחת

 

שכל מה שתתכננו לשנה החדשה יתממש

 

ושהיום תוכלו ליהיות עם האנשים שבאמת חשובים לכם

 

אני עכשיו כותבת דברים מוזרים אבל לא משנה

 

אין מה לעשות שאני מרגישה קצת בודדה בזמן האחרון

 

אולי ככה זה צריך ליהיות בינתיים

 

טוב אני אסיים את הנושא של הסילבסטר אז שתיהיה לכולכם שנה מצויינת

 

 

 

שנת 2007 עברה מהר אפילו בלי ששמתי לב

 

את רוב השנה ביליתי באוקריאנה בלי אמא שלי ובלי החברות שלי

 

לא נדבר על החברות שלי שאפילו לא ניזכרו בי

 

אבל את מי זה מעניין זכרו הן אותי או לא העיקר שאני זכרתי אותן

 

וחייתי לא מהאוויר או מהשתיה או מהאוכל אלה מהזיכרונות שלי עליהן ועל אמא שלי

 

שדרך הגב אני הייתי שם בילעדיה והיא הייתה פה

 

אני זוכרת את הקריסמר שעבר ישבתי עם סבא סבתא ודודה שלי

 

ודימיינתי לעצמי את הקריסמס הזה שאני אשב עם אמא שלי פה בארץ

 

וסוף סוף זה קרה אני כבר חצי שנה בארץ מאז שחזרתי ואני פה שוב עם החברות שלי פה

 

וברוך השם גם עם אמא שלי

 

טוב מה חפרתי לכם פה

 

חפרתי וחפרתי וחפרתי הרגע רק כדי להגיד להשנה עברה נורא מהר

 

 


 

 

היום היה לי מיבחן בהיסטוריה והלך לי ממש חרא

 

ומחר יש לי מיבחן באנגלית ואמא שלי לא מרשה לי להישאר בבית מחר

 

ומחרותיים יש לי מיבחן בספרות

 

ויום שישי עוד מיבחן בלשון

 

איזה מבאס זה ליפעמים כל הלימודים האלה

 

לא משנה נידגבר על זה וחוץ מזה יש עוד 3 שנים לילמוד

 

ולמדנו כבר 9 אז אני חושבת שזה ממש עוד קצת XD

 


 

 

אליסה, ליפז, אלכס, עדן, קרינה

 

[וכל אותם אנשים שלא ציינתי פה ושהם חוגגים את נוביי גוד]

 

שתיהיה לכולכם שנה טובה ומוצלחת

 

 

נ.ב

 

אליסה ואלכס על תישכחו לישמור את העטיפה של המסטיק

 

כדי שנוכל להשוות של מי המסטיק גדול יותר XD

 

המבין יבין והטיפש שישב בשקט XD

 

 

 

 

 

 

 

с новым годом

 

 


חתול של קריסמס XD איזה חמוד הוא

ממש ככה בודדה אני מרגישה עכשיו

 

תעברו על התמונות עם העכבר

 

 

לילה מושלם לכולם :]

 

נכתב על ידי אפצי, לבריאות .. תודה! , 31/12/2007 19:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של no name... ב-31/8/2008 14:51



2,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפצי, לבריאות .. תודה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפצי, לבריאות .. תודה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)