לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  צוות רוקסי (:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הזנחה :(


היי.

הרבה זמן לא כתבתי כאן.

אני סוגרת את הבלוג.

ויוסי לא ינהל אותו, ואל אף אחד

אחר. ת'אמת זאת פעם ראשונה שיוסי

"שומע" את זה. לא הודעתי לו מראש..

אממ.. הסבר.

אוקי לא היה לי מחשב שבוע וחצי.

הוא היתקלקל.

לאחר שהוא חזר ישר היתעסקתי עם אינטר.

לא היה לי בכלל זמןו לבלוג. ויצא שמשהוא

כמו שבועיים לא עידכנתי.

ופשוט.. זה אבד.

אני מיתכונת לפתוח בלוג חדש שיהיה

ממש מקצועי שיתעדכן פעמיים בשובע עידכונים

גדולים. זה יהיה המשך מהבלוג הזה ויהיו כמה דברים מכאן.

חשבתי על השם-

גלריית העזרים של טל.

מה אתם אומרים/יש לכם רעיון טוב יותר?

אשמח אם תשתפו אותי בדעתכם.

הבלוג ייפתח עוד יום ראשון.

 

בנתיים רציית לבקש מכם עזרה.

אינטר.

לא ביקשתי מכם כמעט במהלך כל החודש,

אל תאכזבו אותי ב3 ימים האחרונים.

אני והשותפה שלי היינו במקום 2 ולי היתקלקל

המחשב במשך שבוע וחצי והיו כמה ימים שהשותפה שלי לא

יכלה להחליף. כרגע אנחנו נעות בין המקום 2-7.

ציפיתי למקום ראשון.

כרגע זה לא יאפשר כי העיניניים היתפקששו שלא באשמתי.

מקום שלישי אני כבר לא רואה באופק.

אבל לפחות אני לא רוצה לעוף משימניית הראשונים.

כל הכסף שלי (וסביר להניח שהוא יהיה 100 ש"ח)

אני תורמת לעמותת בעלי חיים כלשהיא שאני אבחר בה.

כי באמת שציפיתי יותר ובשביל 100 ש"ח, זה לא שווה לי.

רציתי לקנות פרו אבל עכשיו זה חינמי, אז גם לא

יכולתי. בכל אופן אבקש את עזרתכם ב3 ימים הקרובים,

שתתמכו ותעזרו. שלא נעוף משמיניית המובלים.

תודה לכולם אני מוקירה ומעריכה את זה המון.3>

 

בפעם האחרונה,טל.

נכתב על ידי צוות רוקסי (: , 27/11/2007 21:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנונימית שמכורה לבלוג (: ב-8/12/2007 19:35
 



קוד לאינטר


עזבו אתם לא תבינו.

 

Inter1549

נכתב על ידי צוות רוקסי (: , 6/11/2007 07:26  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות צ'יפ.33> ב-24/11/2007 22:04
 



אינטר8ינג


החודש אני מישתתפת באינטר עם

תמר מהלפ מי מהבלוג שלה.

שתינו מאוד נישמח אם תצביעו לנו פה,

או שתשלחו SMS עם המספר 882970,
למספר 8686. עלות הSMS היא 50 אגרות.
להחלפות:

מסן טל (אני) - [email protected]
מסן תמר - [email protected]

 

כרגע אנחנו במקום שני,

אבל יש בנינו למקום הראשון 200

הצבעות אז מי שבאלו להיות נחמד היו

(ולקבל פרס לינקוק+כפתור לבלוגו)

זה הולך ככה:

מי שמצביע פעם 1 מתלנקק בגודל 10.

מי שמצביע 2 פעמים מתלנקק בגודל 12.

מי שמצביע 4 פעמים מתלנקק בגודל 14.

מי שמצביע 6 פעמים מתלנקק בגודל 18.

מי שמצביע 8 פעמים מתלנקק בגודל 24.

מי שמצביע 10 פעמים מתללנקק בגודל 36.

אם הצבעתם תביאו הוכחות!

 

ליל"ט, ותצביעו 3>

חודש הקודם הייתי בהפרש של 41 הצבעות מ-200

ש"ח ומאוד היתבאסתי, יהיה נחמד אם הפעם

תצ'פרו אותי :)

נכתב על ידי צוות רוקסי (: , 1/11/2007 22:07  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של realization ב-20/11/2007 18:05
 





3,204

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות רוקסי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות רוקסי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)