לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג’וני בא, וזה משמח.



Avatarכינוי:  זאת מהרחוב

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

במיוחד בשבילך


כמה שאני אוהבת אותך.

 

 

כ''כ כ''כ.

רק חבל שאין לך שום מושג.

שום מושג בכלל.

 

 

כתבתי סיפור.

ממש חשוב לי שתגיבו ותביעו את דעתכם.

 

יום נפלא.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 7/1/2008 13:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור אהבה- פרק שני


כפיר היה כ''כ יפה.

באותו יום ראשון שהגעתי לבסיס החדש וראיתי אותו, החלטתי שהוא יהיה החבר שלי.

לאחר שמלאתי  את פרטי בשלישות וקבלתי את טופס הטיולים יצאתי החוצה, והוא עדיין עמד שם באותו מקום, מחייך את החיוך המתוק שלו ומחכה למשהו.

 

''אתה מחכה למישהו?''

''כן אני אמור לצאת לאבט''ש, אבל מי שאמור להסיע אותי לא מגיע''.

''אה, זה אמור להיות טוב, לא? אני חדשה כאן, רוצה לבוא לעשות איתי טיול? אני לא מכירה פה את הבסיס, אין לי מושג לאן ללכת''.

''כן, אני אבוא איתך, שאני אתן לפ''פ  החדשה שלי ללכת לאיבוד? חס וחלילה,'' הוא צחק, ואני הרגשתי צמרמורות לעורך גופי.

חייכתי אליו, והמשכנו לצעוד בשתיקה.

''הינה זה, שמעתי את קולו באוזני, תחנה ראשונה, אפסנאות.

היי את הולכת להיפטר מהכומתה השחורה והרגילה  שלך...''

''ממש חלומי'' חייכתי אליו, ונכנסתי לתוך מחסן מאובק שמגדלים של קרטונים נחו אחד על גבי השני וציפו כל פינה בחדר.

אחרי ביקור באפסנאות שמשם יצאתי עם מדי ב', כומתה אדומה סיכה של חייל הרגלים, ותג יחידה של הצנחנים, כבר באמת התלהבתי, וברכתי בליבי את קצין המיון החמוד ששלך אותי לפה, ושהעניק לי –טוב בערך- את הכומתה שכל החיילים מנסים לגנוב ברכבות, כדי להכין ממנה רקע אדום.

המשכנו דרך הנשקייה,המרפאה שאותה הגדיר כ-מצרך נדיר ומיוחד- , והרס''ר, אל המשקית ת''ש שלשם נכנתי לבד כדי לעבור רעיון קליטה.

כשיצאתי ממנה הוא חיכה לי בחוץ.

חייכתי.

''איזה חמוד שחיכית, אגב לא אמרתי לך בכלל קוראים לי רוני''

''אני כפיר''

''אני יודעת, קודם השלישה אמרה למשהו שם שאתה מחכה לנהג שיבוא לקחת אותך, אז הבנתי שזה אתה, אבל נעים להכיר ''.

''כן, נעים לי מאוד'', אמר והסתכל לתוך עיני.

 

כשהגנו לשלישות הוא כבר זיהה את הנהג שאמור להסיע אותו, נפרדנו.

והוא אמר ''רוני, ניפגש בשבוע הבא''

ואני חשבתי, שכ''כ ברור שניפגש.

וכבר לא יכולתי למחוק את החיוך.

 

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 7/1/2008 10:46   בקטגוריות אהבה, ארוטיקה, סיפורים, פנטזיות, חלומות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור אהבה


פרק ראשון

 

ביום הראשון כשהגעתי לבסיס הזה ראיתי אותו עומד בכניסה לשלישות, הוא היה יפה כ''כ ונראה היה מבוייש ומתוק, לא יכולתי להסיר ממנו את עיני.

חשבתי לעצמי שאם ככה נראים הבנים בבסיס הזה, בכל זאת היה שווה לעבור לכאן.

אחרי הכול זו אני שרציתי את התפקיד הזה מהרגע ששמעתי עליו.

להיות פ''פ האימא, האחות והחברה של כל הגדוד.

אבל היה לי כיף לחזור כל יום הביתה ולא לעשות כלום חוץ מהתשחץ והסודוקו של ה''ישראלי''.

ואילו עכשיו אני הולכת לישון בבסיס.

הרעיון נראה לי מזעזע והחזיר אותי לימי הטירונות שאומנם היו כפיים, אבל הם היו כשעוד הייתי צעירה ומורעלת.

מאז עברו מים רבים בנהר, עברתי כמעט חצי שרות. והפחתי לחיילת משועממת

אני מודה שעדיין רציתי סוג שרות שונה רציתי לישון בבסיס, רציתי להרגיש שאני עושה צבא, שתרמתי משהו, שצריך אותי.

אז הגשתי טופס 55 (שינוי שיבוץ). לא באמת האמנתי שזה יתקבל.

והנה, עכשיו אני כאן.

ממלא פרטים אישיים בטופס עם כתב קטן מידי שנתנה לי השלישה.

 

בהתחלה בכלל לא ידעתי שיש תפקיד כזה פ''פ- פקידה פלוגתית, ולא הבנתי למה לוחמים צריכים פקידה, הם כל היום בשטח באימונים, אם איזו ניירת יש להם להתעסק?

הרעיון נראה לי מגוחך.

אבל קצין מיון הסביר לי שכל קשר בין פקידות לפ''פ הינו מקרי בהחלט.

ושבתפקיד הזה אני אמורה היות האימא האחות והחברה הטובה של החיילים שלא רועים בית במשך 3 שנים.

ההגדרה שהוא נתן לתפקיד הלחיצה אותי.

למה הוא חושב שאני יכולה להיות כזו?

חוסר הביטחון שלי תמיד משתלט עלי במצבים כאלו.

אבל טוב, זה גם החמיא לי, שבחרו אותי לתפקיד הזה שנראה היה לי כתפקיד החשוב ביותר בצבא, (אני יודעת שזה נשמע מגוחך, אבל באמת תחשבו על זה, אני דואגת שיהיה לחיילים טוב, שיהיו להם חגים ופינוקים ושהם לא רק יתאמנו כל היום, אני מחדירה בהם את המוטיבציה, ודואגת להווי וזה היה נראה לי הדבר הטוב ביותר שאני יכולה לעשות למען המדינה).


 

זה לא סיפור אמיתי, ורובו מבוסס על החלומות או הרצונות שלי.

אשמח לשמוע את דאתכם:)

 

יום נפלא

 

 

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 7/1/2008 10:31   בקטגוריות אהבה, ארוטיקה, בדידות, חלומות, סיפורים, אהבה ויחסים, צבא, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור שכתבתי- חלק 1


ביום הראשון כשהגעתי לבסיס הזה ראיתי אותו עומד בכניסה לשלישות, הוא היה יפה כ''כ ונראה היה מבוייש ומתוק, לא יכולתי להסיר ממנו את עיני.

חשבתי לעצמי שאם ככה נראים הבנים בבסיס הזה, בכל זאת היה שווה לעבור לכאן.

אחרי הכול זו אני שרציתי את התפקיד הזה מהרגע ששמעתי עליו.

להיות פ''פ האימא, האחות והחברה של כל הגדוד.

אבל היה לי כיף לחזור כל יום הביתה ולא לעשות כלום חוץ מהתשחץ והסודוקו של ה''ישראלי''.

ואילו עכשיו אני הולכת לישון בבסיס.

הרעיון נראה לי מזעזע והחזיר אותי לימי הטירונות שאומנם היו כפיים, אבל הם היו כשעוד הייתי צעירה ומורעלת.

מאז עברו מים רבים בנהר, עברתי כמעט חצי שרות. והפחתי לחיילת משועממת

אני מודה שעדיין רציתי סוג שרות שונה רציתי לישון בבסיס, רציתי להרגיש שאני עושה צבא, שתרמתי משהו, שצריך אותי.

אז הגשתי טופס 55 (שינוי שיבוץ). לא באמת האמנתי שזה יתקבל.

והנה, עכשיו אני כאן.

ממלא פרטים אישיים בטופס עם כתב קטן מידי שנתנה לי השלישה.

 

בהתחלה בכלל לא ידעתי שיש תפקיד כזה פ''פ- פקידה פלוגתית, ולא הבנתי למה לוחמים צריכים פקידה, הם כל היום בשטח באימונים, אם איזו ניירת יש להם להתעסק?

הרעיון נראה לי מגוחך.

אבל קצין מיון הסביר לי שכל קשר בין פקידות לפ''פ הינו מקרי בהחלט.

ושבתפקיד הזה אני אמורה היות האימא האחות והחברה הטובה של החיילים שלא רועים בית במשך 3 שנים.

ההגדרה שהוא נתן לתפקיד הלחיצה אותי.

למה הוא חושב שאני יכולה להיות כזו?

חוסר הביטחון שלי תמיד משתלט עלי במצבים כאלו.

אבל טוב, זה גם החמיא לי, שבחרו אותי לתפקיד הזה שנראה היה לי כתפקיד החשוב ביותר בצבא, (אני יודעת שזה נשמע מגוחך, אבל באמת תחשבו על זה, אני דואגת שיהיה לחיילים טוב, שיהיו להם חגים ופינוקים ושהם לא רק יתאמנו כל היום, אני מחדירה בהם את המוטיבציה, ודואגת להווי וזה היה נראה לי הדבר הטוב ביותר שאני יכולה לעשות למען המדינה).


חשוב לציין, שזה לא סיפור אמיתי.

אני באמת חיילת אבל אני משקית חינוך, ואני חפשנית שחבל על הזמן.

הסיפור הזה לפחות החלק הזה מהסיפור, זה מה שהייתי רוצה שיקרה, החלומות והפנטזיות שלי.

אני מנסה לכתוב ספר.

וחשוב לי לשמוע את דעתכם...

 

 

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 6/1/2008 20:41   בקטגוריות אהבה, חלומות, סיפורים, פנטזיות, אהבה ויחסים, אופטימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת מהרחוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת מהרחוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)