לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכול על כלום

בבלוג הזה אני ארשום לכם מדיי פעם בפעם מחשבות על החיים, על פוליטיקה, מוסיקה, ועל נקודות מעניינות אחרות בכלל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

שלום לכולם!


אוקיי זהו הבלוג שלי וזהו המכתב הראשון אז נתחיל בהצגה עצמית קצרה: אני הוא belgarion וכמובן שזהו לא שם מקורי, בגלל שבסופו של דבר אף אחד לא ממציא שם מקורי אלא מוצא לעצמו שם אהוב במקום כלשהו או שם שאומר עליו משהו בכל מיני מקומות. השם שלי, למשל, הגיע מסדרת ספרי פנטזיה בשם "הבלגריאד" ו"המלוריאן". סדרות אלו, של הסופר המדהים דיוויד אדינגס, הם סדרות אשר אם מסתכלים טוב, אפשר למצוא שם הרבה מההיסטוריה של העולם ושל עבודת האלילים שקרו, כמו גם תובנות מפתיעות על החיים שלנו, ועל מערכת האמונה והדת של הדמויות בספרים, דברים שלא מצאתי בשום מקום אחר. למשל, כל אחד מהאלים של שבעת העמים השונים מסמל אל אחר במיתולוגיה היוונית, -כמובן, עם שינויים, אבל אפשר לראות שם גם את דעתו של הסופר על כל אחד מהאלים ועל דרכי פעולתו. כך, למשל, אל הנחש, איסא, והכוהנת הגדולה שלו, הזכירו לי את אפרודיטה, אלת היופי, אשר דעת הסופר עליה היא שהיא שקרית ופועלת לטובתה האישית בלבד- בקיצור, נחש.

דבר זה הוביל אותי לחשוב שאולי באמת יש בחיים יותר מיופי? כמובן, כולנו צדקניים ואומרים שיופי לא משנה לנו אלא האופי אבל ביננו, מי י\תתחיל עם מישהו\י שלא נראית טוב? כשאתם קוראים את זה, כולנו יפי נפש וכולנו פועלים מהלב ולא מהעיניים אבל בחיים, בחיים לא ראיתי מישהו\י שמתחיל\ה עם מישהו\י שלא נראה\ית טוב.

אבל אם זה ככה, איך זה שבסופו של דבר כולנו מוצאים לנו בני זוג? הרי לא כולנו יפים- אני למשל מכוער. אלא מה, בשביל לצאת עם מישהו\י את\ה צריך למצוא מישהו\י שמוצא\ת חן בעיניך. זה לא משנה מה האחרים חושבים, העיקר שאת\ה אוהב\ת את איך שבן\בת הזוג שלך נראה\ית.

ואתם שם שמסתכלים על זוגות שנראים לכם לא טוב- סתמו ת'פה- לך תדע אם לא מסתכלים ככה עליך??

 

עד כאן להיום. אני אכתוב עוד בקרוב.

נכתב על ידי belgarion , 30/8/2007 02:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  belgarion

בן: 34

ICQ: 311958914 




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbelgarion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על belgarion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)