לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שון




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

ג'ף הארדי ומאט הארדי


המתאבק בין האהובים עליי בהאבקות!

Jeff Hardy - ג'ף הארדי

תמיד הוא מחמצן תשיער לצבעים שונים...

 

תמונות:

 

 

 

 

 

 

 

Matt Hardy - מאט הארדי (אח של ג'ף)

לא כל כך דומה לא אבל בסדר...

שיער מתולתל ולא חלק...

 

תמונות:

 

 

 

 

 

ג'ף ומאט בייחד (הארדי בויז)

 

הסמל:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/9/2007 16:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה נחמד ^_^


בוקר טוב

אתמול היה היום הראשון שלי בכיתה ז' היה נחמד.

היום אני הולך ליום השני!!! XDDDD

יהיה כיף.

אני יתחיל עם בנות ^_^.

כיף בבית ספר שלי.

לא לומדים ביום שישי

מתחילים ללמוד ב8:30.

נחמד!

אני לומד בבה"ס הרצוג.

 

המשך יום נעים.

נכתב על ידי , 3/9/2007 07:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות של המפחיד מיכולם UnderTaker (הקברן)


בישביל ליראות את התמונה למעלה ^ תעשה רענן...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קיין (אח של UnderTaker)

 

 

 

 

 

 

 

אנדרטייקר וקיין

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/9/2007 05:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 29

ICQ: 372696471 




192
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark~Side אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark~Side ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)