לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נקמת הבננות-החיים לפי דנה



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 283440399 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אוווווףףף


אתמול חברה שלי פלטה בטעות שידיד שלי אמר לה שהוא כועס עליי. ולמה? הוא שתה, יותר מידי, ונכנס לבית חולים

(שד"א אני וחברה שלי התקשרנו למד"א וזה מה שהציל אותו!!) וזה שהוא שתה זה כי הוא ביקש מידיד אחר שלי

שיקנה לו וודקה, וגם שתה אותה אצלו במקלט(אפחד לא שם לב שהוא שתה הכל, רק כשזה התחיל להשפיע). והוא כועס כי שמרתי עם זה שקנה לו את הוודקה על קשר. טוב, אם הוא משכנע אחרים לקנות לו שתיה, לא שותה בכמות שהקציבו לו,

ולא טורח להגיד לי אפילו כשהוא יוצא מבי"ח..... אין לו זכות לכעוס עליי, אפילו לא קצת. הוא לא יודע שאני מרגישה

ממש אשמה, לא פחות מהאחרים.אם לא יותר. העובדה שהוא חושב שמותר לו להתעלם ממני כשאני דואגת אם

ימות או יחיה וכשהוא יוצא מסכנה הוא מודיע לכולם חוץ ממני.....ואחרי זה הוא עוד כועס עליי....נמאס לי שאני כמו זבל בשביל אנשים מסויימים.אוף לעזאזל איתכם אתם קוראים לעצמכם חברים אבל כל 2 דקות אתם קוראים לי שרמוטה/מטומטמת/טיפשה

ועוד דברים אחרים?? מה אני יכולה להגיד, עם חברים כאלה מי צריך אוייבים?!?

 

שושה, מצטערת שלא היית במסיבה שלי. מסיבת הפתעה וזה...אני לא קובעת מי מגיע ומי לא. ואת יודעת שהייתי רוצה שתהיי

שם...את חברה שלי יותר מכמה אנשים שהיו שם...מצד שני-לא ניראה לי שהיית נהנית שם...שחלק מהאנשים את לא מכירה

וחלק לא ניראה לי שתהני לפגוש במיוחד לא בשלוש בלילה בסמטה חשוכה. סתםסתם.

 

אריאל אני עוד אחזיר לך על הכאפה שנתת לי אתמול. אני יודעת שזה היה נורא מטומטם מצידי אבל פאק מי הרשה לך להביא לי כאפה? זה כאב!! אם את מקנאת את יכולה לנסות גם. לי לא נראה שתהיה לו התנגדות. ואת יודעת שאני לא מנסה לגרום לאנשים לקנא. אין לי סיבה... וגם אם הייתה לי... 2 האנשים שעלולים להיפגע בדרך חשובים לי מידי. אני עושה את זה כי טוב לי עם זה וזה מרגיש לי נכון בדרך מסויימת. ואת ושיר האנשים האחרונים שיש להם זכות לשפוט אותי על זה. אה, וגיליתי שאני יודעת להגיד לא אם אני רוצה. עכשיו השאלה היא:האם אני רוצה?


איזה קו מפריד קופיפון הוא דומה לתחת

 

האהא!! סופסוף יש לי מסן!!  [email protected]

עדי שלח לי סמיילי כזה של פוף!!שניצל.....

ואז...אמרתי לו ששיניתי את דעתי לגבי משהו... וכשאני חושבת על זה-הדעה שלי לא השתנתה.שיט.

אניוואי.....תוסיפו אותי וכאלה

 

יאי לי, אני נוסעת לסמינר של מועצת תלמידים כפעילה. מה שאומר....שלושה ימים שבהם אני לא רואה את אחי הקטן או את

אמא. וזאת כבר סיבה למסיבה...איזה חרא זה...בגלל כל העניין עם הבית חולים והיומולדת שלי וזה...החברים שלי מכירים את אמא שלי והם חושבים שהיא ממש נחמדה....אבל היא לא. היא הופכת למפלצת ענקית וירוקה פעם ביומיים. טוב היא לא...אבל היא מתנהגת ככה לפעמים. ולפעמים היא ממש נחמדה. כשבא לה.

 

הווו.....יהיה טוב.החיים יחזרו למסלולם ואני אחזור לשגרה. כן כן, לשגרה שאני כל כך אוהבת.ו......הכל יסתדר.

*כן בטח. תפסיקי עם התקוות שווא, מפגרת. את יודעת שדברים לא יחזרו להיות כמו פעם*

אולי, אבל תמיד אפשר לקוות שיהיו טובים יותר מפעם.

כן, אז יש לי את הצד האופטימי, התמים, הטיפשי ונאיבי-יותר-מידי. והצד הזה ב-ה-ח-ל-ט לא ייעלם לשום מקום.

אני יכולה להעלים אותו. אבל בוחרת שלא. דרך אגב כל היציאות המטומטמות שיש לי?זה מבחירה. תפנימו את זה.

 

האושר שבי כרגע שייך בחלקו לתאום הסניפניפי שלי.לא בדרך שניראה לכם. כמה שאני שונאת להגיד את זה...המבין יבין.

באמת שלאף אחד אין מושג כמה טוב לי שאין לי התחייבות מהסוג הזה כרגע.

ביי ביי וזה....

33333> דנה, שיש לה תקופה שמחה שכזאת, ושלא רוצה שתהרסו לה את זה.ובאימכם הדומעת, זה שאני שמחה רוב הזמן אומר שאני בתקופה טובה. זה ל-א אומר שאני פאקצה.

 

נ.ב:בסוף סניף לא יצא לטיול בתלאביב. אני אולי מתנהגת בטפשות לפעמים, אבל אני לא באמת טיפשה שאני אוציא

בובת חתול לטייל איתי ועם רב"ד בסנטר.יום אחד אני עוד אקנה לסניף קולר ניטים. יאאלה ביי. אני מתה לישון.

נכתב על ידי , 3/12/2007 23:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי היי


אז הייתה לי מסיבת הפתעה.נהנתי מאוד......עד הרגע האחרון.בערך.אם הוא לא היה מחליט קצת להתעלם ממני....

זה היה היומולדת המושלם. (ד"א אני עמדתי פאקינג 3 דקות המומה מול הדלת ולא זזתי. זה מה שנקרא מסיבת הפתעה).

משהו שאני חייבת לציין: אני יודעת שבתחילת המסיבה אני ורב"ד הלכנו לבד לחדר שלי ונעלנו את הדלת. סתם רצינו להלחיץ אתכם קצת אבל לא באמת היה שם משהו.....הווו אנחנו סניפניפים מרושעים, הא?!

אמממ.....המשפחה שלי יצאה והשאירה לנו את הבית ומי שהיה שם זה אני (וואלה?!), שיר נעל, נועה ג'ינג'ית, חן, אריאל, רוי כאפות, רב"ד, עדי השניצלון(שהביא לי מתנה כרית ורודה ופרוותית שהוחלט לקרוא לה כריתייהו.הו אלמוג, אתה והדימיון שלך.) אלמוג הבלונדי, אסף העמוד חשמל , נועה בן הרוש, שחר הקוסם ואולי עוד?? אני לא זוכרת. עזבו אותי באמאשלכם הצולעת.

ראינו את הסרט יעד סופי(ילדה:לך תתאבד *פתאום דורס אותה אוטובוס* אנחנו:מתים מצחוק ורואים את הקטע עוד 10 פעמים),

אכלנו, שתינו(קולה ולא יותר מזה....)ושיר כאפות כמעט נפלה על העוגה.....יהיה טוב.(לא אמרתי שיהיה לנו טוב, ולא אמרתי

מתי, אבל יהיה טוב מתישהו.)בסוף רב"ד ושיר ועדי השניצלון היו נשארו אצלי עד 3 וראינו בהתחלה "קיוב" ואז הלכנו לחדר

שלי וסתם דיברנו ואז היה איזה קטע הזוי איתי ועם רב"ד וסניפניף. הולי סניף.....ההההאאא *מרימים את סניף לתקרה*

היה כיף.....ואני אוהבת את כולכם הכי בעולם. שנה הבאה אני רוצה עוד מסיבת הפתעה, הא?!

3333333> דנה, שטוב לה והיא שמחה עכשיו

 

תזכורת לעצמי: שניצל לא כועס עליי, שאלתי כבר פעמיים ואין לי מה לדאוג. אז עכשיו אני צריכה להפסיק לדאוג שהוא כועס

ולהחזיר את הידידות בנינו למה שהיא הייתה פעם. ולא לספר יותר לאף אחד חוץ ממנו על מה שהיה או יהיה עם מישהו מסויים.

לחשוב עם עצמי:היכן אני ממקמת את הגבולות שלי? האם אני יודעת לעצור דברים מסויימים בזמן?

לשכנע את עצמי: שאני יודעת שאני עדיין אוהבת את הבנאדם שיזיק לי פחות. אפילו שאני יודעת שאני עדיין אוהבת אותו.

 

הוכחה שאני נעל:

*אני ועדי ישנים אצל לינוי*

לינוי-אני לפעמים מדברת מתוך שינה דברים חכמים אז אם אתם רואים שאני מדברת תגידו לי בבוקר מה אמרתי.

אני-אה את אומרת דברים חכמים מתוך שינה? כמו הקטע הזה של חכמה בלילה?

XD

 

האהא אני שמחה ביותר!! כל העונשים שהיו לי בגלל הדאנג'ן מבוטלים...

אבל איזה חרא זה עכשיו אני לא יכולה ללכת יותר למקלט של רועי. ניראה מה אני

עושה עם זה.

נכתב על ידי , 1/12/2007 14:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה בננהXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה בננהXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)