לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג השולט

פה תימצאו את כל מה שעובר עלי מדי שבוע או מדי יום! אז כמו שאומרים: תמונת שווה אלף מילים! אז כנסו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


קבלו את המסי של השין הכי שווה בעולם!
715901
אה....
ושלא יהיה מצב שאתם לא מגיבים לי!
;]
=]
נכתב על ידי , 30/8/2007 15:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב אז צריך שתכירו אותי אם אתם קוראים בבלוג שלי!!!


אני יציג את החברות שלי מהבצפר:
אינה
שירה
ליאת
זיוה
זויה
טניה
מרגו
נסטיה

ועכשיו אני אציג את החברה מהשכונה:
דניאל
אפרת
אנה
שיראל
איגור
שחר

עכשיו פרטים עליי!!!
13+
ח'
כלא ה'
באר שבע
תפוסה

נו מה אנשים זה מספיק לכם???
ואם אתם רוצים תמונות אז תקבלו עוד מעט!


נכתב על ידי , 30/8/2007 14:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ברוכים הבאים לבלוג של שרי!!!

היי מקורה??

טוב אז ככה אתם נפלתם זחק חזק לבלוג של שרי!!!!!!!!!!
פה יהיה כל מה שעובר עליי ביום בשבוע ובחודש!!!!!!
אז כמו שאומרים תמונה אחת שווה אלף מילים!!!!!
יאאלה בעי!!

__________________________________________________________________________________________________________


נכתב על ידי , 30/8/2007 11:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 379228736 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרי יעקובוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרי יעקובוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)