לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tokio hote : )l




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


ביל כשבך אני מסתכלת אתה אותי מפיל...

נכתב על ידי , 31/8/2007 09:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



tokio hotel : )


 

נכתב על ידי , 31/8/2007 09:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



tokio hotel


היי לכולכם, קוראים לי ליאת נואמה אני מעצבת גרפית

גרה ברמת גן, וחולה על להקת tokio hotel. יש לי דף יוצר באתר: stage.co.il

כבר שמתי שם שני עיצובים של טוקיו הוטל ואני מזמינה אתכם להכנס ולראות אותם

מאחד מהם עשיתי פוסטר ענק במדפסת ליזר ותליתי בחדר. ממליצה גם לכם מה יותר טוב

מלקום בבוקר ולראות מולך את ביל החתיך מול העיניים? שדרך אגב זה הבחור הכי מהמם ויפיוף

שנתקלתי בו אי פעם. יש כמה פוסטמות שקטלו את העבודות שלי על טוקיו הוטל וקראו לביל "אנדרוגינוס"

שזה ספק גבר ספק אישה, אבל תקפתי אותם חבל על הזמן!!! אז לכל מעריצי טוקיו הוטל אתם מוזמנים להכנס לאתר

במה חדשה ולראות את העיצובים שלי של טוקיו הוטל. ביי בנתיים ליאת.

נכתב על ידי , 31/8/2007 09:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 43

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiauu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miauu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)