לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד יום רגיל בחייה של חצילה צלויה


פוק


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


יום ראשון בבצפר! היה סבבה [:

לא.. היה ממש ממש כיף!!

אבל אנחנו נתחיל בסמינר.. היה חרא. באמת חרא... רבתי עם שחר.. רבתי עם לי.. השלמתי עם ליאור! ממש התחברתי לדר.. ויש לי מאהב! כן, כן.. מאהב!

אז עכשיו יש לי בעל, מאהב וחבר! [ אף אחד מהמוזכרים הנל אינו באמת באמת.. זה ביכיאילו ]

השלמתי היום עם לי.. עם שחר נשאר חרא..

למרות שבבצפר הייתי לבד..

הכיתה שלי מושלמת.. יש שם בקושי אנשים שאני מכירה

אופ אין לי מושג אפילו מה לכתוב.. אני צריכה כל כך מישהו לספר לו את הדברים האלה אבל זה פשוט לא מעניין אף אחד

יאו זה כל כך עצוב.. איך הפכתי מילדה שיש לה הכל לזה? אני באמת לא מבינה איך זה קרה...

בא לי לבכות..

אבל אני לא אבכה!!! אני לא בכיתי שבועיים.. ואני פשוט לא אבכה. פשוט לא.

ואני לא אראה לאנשים שאני צריכה אותם.. ואני לא ארגיש יותר כלום. אני אהיה מנותקת רגשית מהעולם החיצוני..

הלוואי שיתפתח משהו טוב ממתן.. הלוואיהלוואיהלוואיהלוואי!! אני כל כך צריכה מישהו..

                              . . .

תיכון חדש שליטה!! \/\/\/

 

 

 

Call me a bitch again I'll piss on your leg

נכתב על ידי החצילה הצלויה ביותר בעיר , 2/9/2007 21:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  החצילה הצלויה ביותר בעיר

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחצילה הצלויה ביותר בעיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החצילה הצלויה ביותר בעיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)