לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי ...

הבלוג שלי החיים שלי ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

ר'יכעלצדגעדגנצמדגנהמנסבצהמ נ!


שנים !

אני פול זמן לא עדכנתי ואני מרגישה שאני חייבת לפרוק 

לדבר לצד אחד ובלי הערות רק אני אומרת מה שאני חושבת !

 

אני כול כך חייבת את האוזן קשבת !

אין לי את זה

אני מרגישה שאני כאן בשביל לעזור לכולם ואף אחד לא בשבילי !

אני מריגשה לפעמעים שאני צועקת  תעזור לי

ובדייוק  באותו רגע כולם הופכים להיות חירשים !

אני לא יודעת מה אני מרגישה אני לא יודעת מה אני חושבת

אני מפחדת מעצמי

זה כול כל עצוב אני מפחדת שאני יחשוב על עצמי שאני חושבת לא נכון

לא נכונים !

 

אני יודעת שאנשים לא נכנסים לבלוג המסכן שלי

וגם אם כן למי איכפת ממני

עוד סתם ילדה !

שרוצה קצת צומי !

לא הרבה

 

אני רוצה כול כך לתת ואין לזה תמורה

אני מרגישה שיורקים לי בפרצוף !

 

אני כול כך רוצה לגמור כבר את השנה הזאות

להתרחק מכול הגועל שנמצא כאן

ולהתחיל הכול מחדש להיכר אנשים חדשים !

 

למצוא אהבה !

אין אני מחפשת ומחפשת

וכל כך צריכה !

אני עוזרת לכולם

ורק לי אין אף אחד ! ,

אני צריכה

אני רוצה

אבל כלום !

 

היום קיבלתי כמה החלטות:

אני ממש רוצה ליישם אותם

אני לי כוח רצון בגרוש

לדברים שקשורים אליי

כיאלו אם זה תרומה לחברים לקהילה אני ישר יתנדב

 

אבל אם זה קשור אללי שום דבר גורש נדה !

 

זהו אני חוזרת !

אני רק צריכה שיחזירו לי אותה !

 

 

זהו פריקהה !

 

חיךתגכדחעםןוחעךלגכמעלחגכינםןחדךענלגךכמענ

 

שימות העולם !

 

נכתב על ידי , 8/3/2008 01:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנקעע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנקעע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)