לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?
נראה לי לפני חודשיים בערך..

איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?
נחל שניר משהו ונראה לי 3 שעות

האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?
כן והספיק ליXP
סתם לא היה ממש נחמד.. במחנות קיץ.. סתם טיולים.. אצל ענבר באוהל בחצר.. [כן עד למצבים כאלה הגעתי]

האם יצאת פעם לסיבוב בשטח הקרוב לבית, בחיפוש אחר קצת טבע?
ממ.. לא יודעת אם חיפשתי טבע, אבל סתם הסתובבתי בשדות ומה שיש לנו ליד הבית

לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?
ממ.. נראה לי בגולן.. למרות שבגלל שסבא וסבתא שלי גרים שם חרשנו על כל האזור ולא נראה לי שיש מקום שלא טילנו בו, ואפילו מקומות שהייתי בהם לפחות 6 פעמים בלי הגזמה.. הקיצר שימעום אבל יותר קר שם!
עזבו אי אפשר להבין אותי.

האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?
ממ חרמון נחשב?

מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?
נראה לי עם חברים{:

האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?
כן. כשהייתי בצופים, פסטה נראה לי סלט פירה.. שניצלים אולי.. לא שלקחתי חלק גדול בבישול אבל יצא בסדר יחסית לבישול בשטח..
נמ. אני מדברת כאילו זה יצא לי אחרי שאני בישלתי את זה ו.. זה לא בדיוק היה ככהXP
אולי עשיתי סלט..?.

האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?
ממ.. זה לא היה בדיוק מרצוני אבל זה בהחלט קרהD:


 

שאלון חביב ביותר{:

 

 

 

 

 

 

 

אה וHAPPY NEW YEAR כולם!!!!!!

מקווה שנהנתם ועשיתם משהו בסילבסטר לא כמוני.. ש.. קשה לומר.. אבל התכוננה למבחן במורשת>.<

ממ אני לא כזאת חרשנית אבל הכריחו אותי להתכונן למהשו כמו שצריך אחרי שלא עשיתי הרבה במבחן במתמטיקה ואני ממש חופרת..

בקיצור שיהיה לכולם 2008 מצויינת!{:

 

נכתב על ידי , 3/1/2008 20:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgreen child אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על green child ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)