לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Sparrow. Jack Sparrow

?What your name, sailor .my name is Sparrow. Jack Sparrow

כינוי:  Jack Sparrow's Home





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

סיכום המוזיקה השנתי


אהלן לכם ליידיז אנד ג'נטלמנס.

אז הפוסט הזה (שבמקרה הוא הפוסט הראשון.. כפיים!) מוקדש למוזיקה.

בגלל שזה הנושא החם עכשיו, וגם בגלל שאני פריק של מוזיקה- נתחיל.

 

חו"ל:

 זמרים וזמרות:

 

- מיקה MIKA

- מיילי סיירוס\ האנה מונטנה Miley Cirose\ Hannah Montana (תקנו אותי אם טעיתי באנגלית)

-דרייק בל Drake Bell

-אשלי טיסדייל Ashley Tisdale

- ריהאנה Rihanna

- שירי היי-סקול-מיוזיקל highschol musical songs

-ג'יימי לין ספירס Jeamie spears

יש עוד רק אני לא ממש זוכר..

 

להקות:

-בלאק אייד פיס black eyed peas

- גרין דיי green day

- מיי כמיקל רומאנס my chemical romance

 

 

שאני אזכר עוד אני ארשום. זאת המוזיקה שלי

נכתב על ידי Jack Sparrow's Home , 26/12/2007 13:09  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



210

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJack Sparrow's Home אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jack Sparrow's Home ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)