לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My storey


סתם כזה מקום ^_^

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פרק ראשון - אני.


 

קוראים לי סתיו ואני בת 14 מאשדוד ,

אני גרה ממש במרכז העיר , ואני עולה לכיתה ט' .

אני גרה בבית לבד עם אמא שלי ואח שלי ,

לחברה הכי טובה שלי קוראים דניאל.

יש לי שיער שחור חלק וארוך , עיניים אפורות [ שכולם טוענים שהן נורא מיוחדות ]

אני לא גבוהה וגם לא נמוכה , ואני רזה , יותר מידי .

 

* השעה 7 וחצי בבוקר * - השעון מהדהד בין קירות החדר.

עיני נפכחו לאט , הקול קרע את אוזני ..

כ"כ לא רציתי לחזור לבית הספר..

החופש הזה היה קצר מידי - חשבתי לעצמי.

קמתי מהמיטה וכיביתי את השעון . נאנחתי , טוב , הינה זה מתחיל .

חיוך קטן התפשט על פני , כשחשבתי שהיום אני אראה את כולם סוףסוף ..

את רון.. הלב שלי קפץ.. כ"כ רציתי לראות אותו שוב..

ראיתי אותו מס' פעמים בקיץ , אבל הוא אפילו לא הביט לכיווני.

דפיקה בדלת קטעה אותי ממחשבותי .

אמא שלי נכנסה לחדר בחיוך , סתי , ככה היא היתה קוראת לי ,

תתארגני מהר , היום יש לך בית ספר , קדימה , אני אסיע אותך ואת רוני [אח שלי]

קמתי מהמיטה וגררתי את עצמי לארון , הוצאתי משם חצאית שלא לבשתי כבר חצי שנה..

וחולצה שחורה עם סמל הבית ספר .

זרקתי את הבגדים על עצמי והלכתי לצחצח שיניים ,

הבוקר עבר עלי מהר , אמא שלי הסיע אותנו לבית הספר , וכל הדרך רוני הציק לי ..

" היום את הולכת לפגוש את רוןרון שלך ! "

- " תשתוק כבר ! "

רוני ממש שובב, הוא היה נוהג לקרוא ביומני מאז שאני בכיתה ה'.. מבלי אני ידעתי אפילו .. : \

הוא ידע עלי הכל . אני אהבתי אותו. [=

הוא עולה עכשיו לכיתה ז' .

תמיד ידע לעודד אותי כשאני עצובה , ועמד לצידי בכל דבר . האח הכי טוב בעולם .

בנות תמיד חיזרו אחריו , הוא היה ממש יפה , בחיי אם לא היתי אחותו , היתי המחזרת הכי גדולה שלו .

היה לו שיער שחור וחלק כמו שלי. ועיניים ירוקות .. את זה כניראה יש לו מאבא..

הוא היה נורא יפה .

יצאנו מהאוטו , ורציתי לכיוון הכיתה .. הפעמון כבר צילצל ><

אני פשוט לא מאמינה , כבר ביום הראשון אני מאחרת .

בכיתה היה שקט ... נכנסתי לכיתה ותפסתי מקום ליד דניאל .. היא שמרה לי . [=

המורה החטיפה לי מבט של " את בצרות "

ואמרה לכולם להוציא דפים , השיעור הראשון כ"כ עייף אותי ..

הצלצול נשמע, בהרף עין , לא נאר אף אחד בכיתה , כולם רצו החוצה .

קמתי ממקומי , ראיתי דף זרוק ליד הכיסא שלי ..

הרמתי אותו -

- " סתיו , תפגשי אותי היום אחרי בית ספר , בפארק ליד הבית ספר "

מי זה כבר יכול להיות ?...

המילים היו משורבטות על הדף.. כאילו מישהו מיהר לכתוב את זה.. הכתב היה כ"כ מוכר לי..

אבל לא אצלחתי לזכור מאיפה .

דחפתי את הפתק לכיס התיק שלי , ויצאתי להפסקה .

דניאל קפצה עלי משומקום , וחיבקה אותי .

איפה היית ?

אני היתי פה ... בכיתה.. - אמרתי בעודי חושבת על הפתק.. -

אוקי . רוצה היום אחרי בית ספר לבוא אלי ?

אמ , .. אני לא יכולה , יש לי איזה עיניין לעשות.. - נלחצתי כ"כ.. לא רציתי להעליב אותה.. -

דניאל לעומתי , ניראתה מאושרת מאי פעם .. עקבתי אחר הפה שלה במבטי .. היא אמרה משהו ..

אני שמעתי.. אבל לא הקשבתי..

 

לפתע חבטה קרה בראשי !

" אחחח ! "..................................

 

אוקי , עד פה ! D:

תגיבו לי. [ =

אולי הפרק הראשון יצא טיפה משעמם , אבל אני מקווה לפחות שיש טיפה מתח לקראת הסוף חח D:

אוקי אני אומרת כבר מעכשיו ואני אומר את זה בכל פוסט , מי שבא לפה , להגיד לי ,

" פרק יפה , מוזמנת לשלי "

מראש שלא יכתוב לי , פתחתי את הבלוג בשביל לשמוע חוות דעות של אנשים , לא כדי לטייל בין הבלוגים.

את זה אני יכולה לעשות מצויין גם בלי שתזמינו אותי .

D:

אז יאללה להגיב ^.^

נכתב על ידי , 31/8/2007 10:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכל הקוראים. [:


הממ שלוום P:

קוראים לי שלי [ שם בדוי ] , אני בת 13 וחצי מהמרכז .

לומדת בפנימיה , ופשוט חיה את החיים [=

אני אוהבת לגלוש בסקייט ולפעמים גם בים .

יש לי אח אחד בן 11 XD

וכמו כל ילדה רגילה , חברה הכי טובה , וידיד ממש ממש טוב .

אני מאוהבת , ואין לי חבר. : \

אבל אני עובדת על זה. P:

 

בכל מקרה , פתחתי את הבלוג , כדי לשפר את צורת כתיבתי , הרבה אמרו לי שאני מאוד מעניינת ,

ואני כותבת נורא יפה , אז החלטתי לנסות , אני לא תמיד אעדכן , בגלל הפנימיה ,

אבל אני מבטיחה , בזמני הפנוי אני אבוא ואעדכן , אבל זה בתנאי שאראה שנכנסים לפה ו - מגיבים -

אני ממש רוצה לדעת מה אתם חושבים על הכתיבה שלי . זה נורא חשוב לי. : \

אז.. אני ניגשת לפרק הראשון ! D:

נכתב על ידי , 31/8/2007 10:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





106
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהלהלה-חייכו!D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להלהלה-חייכו!D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)