לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zidane Dana


היו לי מלאכים שהגנו עליי אבל המציאות הרגה אותם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
אני!!D:
סתם...אנשים שהם לא צבועים
שמודעים לצד הרע שבהם
גם להצליח במשהו שאתה נורא אוהב\רוצה

הכי רע-
אנשים שמתכחשים לצד הרע שבהם XD
לא באמת...מישהו קרוב מת כשממש לא מצפים לזה[תאונת דרכים וכ'ו..]

הכי כיף-
לשחק בפלייסטישן ,לצייר,להתעלל בחברים [לא באמת...סתם לגרום להם לשנוא אותי]

הכי טעים-
שוקולד,גלידה

הכי מגעיל-
אוכל חריף
ואצל אנשים...אנשים שמשקרים גרועXD הם נראים כאלו דפוקים

הכי יפה-
בישים!!!
זידאן!
כשיוצא לי ציור יפה

הכי מצחיק-
סיטואציות הזויות,סדרות קומדיה

הכי מוזר-
אני נחשבת?
אנשים שלא מתעצבנים ולא כועסים וכ'ו...פשוט לא נראה לי הגיוני

הכי כואב-
להיפגע??
כאב פיזי...יש כל כך הרבה
רגשי...לאבד מישהו שאתה אוהב

הכי בלוג-
לא יודעת
לא קוראת הרבה
בעיקרון...בלוגים שמצחיקים אותי,בלי הרבה פוזה

הכי שם-
כאן

נכתב על ידי Zdiane Dana , 3/9/2007 17:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Zdiane Dana

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZdiane Dana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zdiane Dana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)