לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בובה קטנה על המדף .



Avatarכינוי:  ימית D:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

האם זה פוסט הסגירה ?


' לכל התחלה יש סוף ,

ולכל סוף תמצא התחלה '

  

- קרדיט -

 

סגירה.

חשבתי. חשבתי לסגור את הבלוג ,

יש מס' סיבות לסגירה הפתאומית הזאת.

יש כמה ילדים מכתתי שקוראים כאן ,

אני רוצה להיות אמתית. לכתוב באמת את מה שאני מרגישה.

הפוסטים שלי נראים מרירים.

אני לא כזאת באמת בפנים , אני צוחקת המון עם חברות.

אני סוגרת מעוד סיבה.

אני רוצה גמילה מהמחשב ,

יש לי טונה של מבחנים.

רק היום היה לי מבחן בחשבון , אתמול מבחן בערבית ,

ומחר יש לי עוד מבחן בחשבון.

זה לא הכל ,

ביום שני יש לי מבחן בלשון ובחמישי מבחן בהיסטוריה.

עוד שבועיים יהיה לנו מבחן באנגלית.

זה המון , אין לי זמן לעדכן.

עשיתי נסיון , סגרתי את המחשב , לאחר 3 חודשים שהיה פתוח.

אני התרכזתי מאוד בהתכוננות למבחן בחשבון שיהיה מחר והנה -

פתחתי את המחשב ויצאתי מכלל ריכוז.

זה מעצבן , מעיק , מטומטם.

והכל בשביל מה ? לעדכן עוד פוסט על היום החרוש שלי.

נו באמת.

התגובות גם לא בשמיים. לפחות בפוסט על האהבה ,

אני ממש לא כותבת בשביל תגובות.

פעם כתבתי , אבל אני רוצה לכתוב בשביל עצמי.

שעברתי לישרא הייתי טיפואיסטית לשעבר

שחושבת שישרא זה סוג של טיפו.

אבל למדתי הרבה אודות ישרא,

ויש אפילו טיפואיסטים שעשו מן " אתר- בלוג ".

חשוב לי יותר להשקיע, הרי בלוג אישי לא יקדם אותי בחיים.

יכול להיות שתפגשו אותי בבלוג הבא שלי,

בלוג אנונימי. שאני יעדכן כל שבוע וחצי, לא כל יום.

אני רוצה באמת לפרוק על מה שאני חושבת, על הרגשות שלי.

יש פוסטים שאני פוחדת לכתוב -

אני לא צריכה את מבטי הרחמים של הילדים בכיתה שלי,

את המבטי כעס האלו.

היה לי פעם בלוג, הבלוג המפורסם כאן בתור הבלוג הקודם שלי,

הוא היה כישלון גדול.

המקסימום של התגובות היו 44 וזה היה בעזרת הצפות רבות,

ואני כתבתי באותיות מחוברות כמו

" אנני ללא יוודעתת, איזזה יווםם מעצצבן P ~ & : "

סימנים לא מובנים והמון דברים מגעילים.

הייתי גם עושה עיצובים מחרידים ורגילים של -

אני - אוהבת - שונאת - לעשות .

הוא ממש לא היה מצליח,

ואני שמחה שסגרתי אותו.

אני יושבת מול המסך ולא יודעת מה לעשות עם הבלוג.

להקפיא אותו / לסגור אותו / לתת לאחרים לעדכן אותו במקומי.

תנו לי עיצות ?

 

עד שיש לי בלוג שאני מרוצה ממנו, הכל חייב להרס.

 

אם לא נפגש יותר, תזכרו שאתם גולשים חביבים.

כל מי שפגעתי בו במשך הזמן שהבלוג היה כאן,

אני מצטערת.

 

יומשה 3 >

אולי בפעם האחרונה ?

נכתב על ידי ימית D: , 11/10/2007 17:47  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נגה ב-4/10/2010 23:14
 



אהבה. כמה היא קשה.


' אם אתה אוהב מישהו ,

שחרר אותו ,

לפני שישתחרר לבד ובכוח '.

  

- קרדיט -

 

אהבה.

מילה קצרה, אמנם 4 אותיות.

המשמעות כ"כ גדולה,

רבות הדרכים לאהוב, ארוכה ביותר הדרך לשכוח.

אהבה זה הכוח. הכוח להמשיך ולשרוד בעולם,

לשאוב כוחות מהאהבה.

אהבה חד צדדית, מה זה אומר ?

יש פעמים שנראה שלעולם לא נמצא אהבה דו צדדית.

אהבה סוחפת אותך, למקומות שלא תארת שנגיע אליהם.

לפעמים עושים הכל למען האהבה,

הכל.

מוכנים להקריב חיים למען אהוב לבך.

לאהבה אין חוקים, אין גיל, כל אחד והזמן שלו.

זה יכול להיות מאוחר מדי,

מוקדם מדי, אבל זה לעולם לא ככה.

איך אני אדע אם זאת אהבה אמתית ?

מילים מלחשות, שקט שורר ומופתיע,

" אני אוהבת אותך " ,

זה משפט, המשפט הידוע.

שכולל כ"כ הרבה משמעות,

אהבה בין בני זוג, אהבה בין משפחה.

אהבה.

 

הוא יכול. הוא רוצה.

מבטינו נפגשים, להתסכל, להרגיש, דבר אחרי דבר.

מה הוא רוצה, לחרפן אותי ?

לגרום לי תקוות שב ?

תפסיק. תפסיק. אתה רוצה - תדבר.

בלי ביישנות, רק לדבר והכל יסתדר,

לעזור את האומץ ולהתקרב,

אז זה יהיה מאוחר מדיי.

 

אהבה. פיתאום היא מתפרצת,

מה היא רוצה?

היא רוצה את כל מה שהיית, היא רוצה את כל מה שאתה.

אהבה. פיתאום היא מתפרצת,

כמו להבה.

היא תשרוף את כל מה שהיית,

היא תשרוף את כל מה שאתה.

היא רוצה אהבה.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

עכשיו זה רשמי. טל יודע שהימית הזאת היא אני.

אעאע !!!1 ?

לפחות הצלחתי להוציא ממנו מחמאה והוא אמר

שהבלוג שלי הוא בלוג מושקע.

הכי מושקע מכל הבלוגים של הבנות בכיתה שהוא ראו.

עכשיו מריטה רוצה שאני אוציא אותה מה-VIP ,

כדי שתומר לא יכנס וינאץ לה.

אבל הסברתי לה שהיא חשובה שם.

 

היה יום לא משהו. שלחו אותנו להתעמלות בוקר של 15 דק' ,

אבל הרצועה של השעון שלי נקרעה וחפשתי את הכדורים.

קראנו במשך שעה ואח"כ הלכנו לחדר מחשבים,

עם החניכים.

הייתה הפסקה משעממת, אני זוכרת שהפקרתי את עצמי למען

החניך של מיכל ואמרתי לו שאם הוא ימצא לי את אופק,

הוא רשאי לחבק אותי כמה שהוא רוצה.

והוא הגזים, הוא משום מה כל הזמן מחבק אותי O:

אז היה אנגלית, כרגיל.

ואז היה משהו עם חגית, כנראה שזה היה חשבון.

ואז הפסקה. השתוללתי בערך עם ברית,

עד שהיה צלצול לספורט ואז שחקנו " קירות " ,

זה משחק שבשנה שעברה המצאנו בערך.

שחקנו עם אופק, ברית, מריטה, שרה, עדן, חן ושירה.

הייתה הפסקה פעם נוספת, בעיקרון חיכינו לברית רוב ההפסקה

שתבוא עם המפתחות של הכיתה, אז ג'יאן התחילה להעיף עליי מטוס נייר.

לקחתי לה את המטוס וזרקתי על אלמוג ושחטף לי את המטוס,

וניסיתי לחטוף לו. הוא כזה מעצבן, הוא קרע את המטוס.

אחרי שעה נוספת חזרתי הביתה.

אופק, המון מזלטוב 33333333333333333333 >

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

מי שקורא כאן מהכיתה,

אל תשאלו אותי לגבי הכיתה על האהבה.

רק 2 יודעות, וזהו.

אני רק צריכה בזה טיפה עזרה, ' יעוץ '.

 

שנת הלימודים ממש נפתחה היום,

היום מתחילים כל המבחנים O:

ממש מאוקטובר, עד דצמבר.

ואז חופש (:

 

יומשה 3 >

 

עריכה :

בימים הקרובים אני לא יעדכן בימים הקרובים.

אתם יכולים להגיב כרגיל, אל תדאגו [ למה שתדאגו בעצם ? ]

פשוט יש לי תקופת עומס עכשיו, יש לי 4 מבחנים ועבודה ענקית לעשות.

הרשימה המקורית :

9.10 - מבחן על בעיות בחשבון והנדסה.

10.10 - 9.10 - מבחן בערבית.

12.10 - מבחן בשברים ועשרוניים.

15.10 - מבחן בלשון.

16.12 - הגשת עבודה חקר בערבית.

יש לי עבודת חקר גדולה בערבית עם ציון בתעודה של חלק א'.

אמנם נתנו חודשיים עד לעבודה, אבל אני חייבת להתחיל עכשיו כי בטח בחנוכה,

כפי שאני מנחשת המורה לתנ"ך תשתגע ותתן לנו מבחן כמו בשנה שעברה.

אני צריכה גם למצוא נושא המתאים לי.

יש הרבה דברים לעשות, יש גם שיעורי בית שבטח *מאודמאוד* יתרבו.

עמכם הסליחה ,

יומשה 3 >

שלא מבינה את המוח של המורות.

נכתב על ידי ימית D: , 8/10/2007 16:04  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת שקוראים לה אור. ב-11/10/2007 18:04
 



על המשקל.


' על מאזניים גדולים להשקל ,

האם המשקל עומד להשבר ?

גרם. קלוגרם. אחד פחות ואהיה פיגוזית '.

   

- קרדיט -

 

לעלות על המשקל. אכזבה.

צום, ללא אוכל, ספורט. העיקר לשרוף את הקלוריות הלא נחוצות.

מכנסונים קצרים וצמודים, חולצות בטן קצרות.

לחשוף את הגוף הצנום והעצמותי.

לפעמים להיות רזה זה לא יפה.

' לא פרו אנה, רק גוף בריא '

כך טוענות הבלוגריות של פרו אנה.

הן מקבלות גוף יפה, אך עדיין לא מרוצות,

הן רוצות לרדת עוד ועוד וזה מגיע לתת משקל.

זה מגיע לתוצאה כ"כ לא יפה,

כ"כ מגעילה. העור נפול, והכל בשם ההרזיה.

והן רוצות עוד. להקיא, להסתגר בבית ימים ללא אוכל,

זאת הופכת לאובסיסה.

ימים שהן לא טעמו מטעמו המתוק של השוקולד,

הקצפות המתקתקות.

אני יודעת.

 אני יודעת שיש את אלו שמודעות לגופן,

שמודעות לכך שהן אמורות לרדת ללא הרעה עצמית.

רק עוד קצת, ' עוד קצת ' המפורסם הופך להרבה פחות ק"ג.

זאת מחלה, מגפה, שלא נגמרת.

היא נגמרת. ללא טיפול היא נגמרת בהלוויה מצערת.

זה קשה. קשה. אלפי צעירות סובלות מאנורקסיה.

 

אני מלאה. ואני יודעת את זה.

אני יודעת בדיוק  כמה לרדת,

ואני יודעת שאיני צריכה לצום.

אני אוכלת בריא, אני צריכה ספורט,

ואני מתכננת להרשם למכון כושר.

תוך חודשיים אני מאמינה שארד אם אתמיד,

ואלך להתאמן כמה שצריך.

כך זה התחיל, כשבכיתה ד' התחלתי להשמין.

במשך שנה ירדו עליי ולעגו על המשקל שלי,

אך בקיץ 2006 אני החלטתי לרדת.

וירדתי בערך 6 ק"ג ונראתי מאוד יפה,

ובקיץ הזה ירדתי עוד 4 ק"ג אבל בגלל החגים,

אני טחנתי כמו משוגעת עוגת גבינה, מאפינס דבש,

ממולאים, מרקים ואתם לא רוצים לדעת מה עוד.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

החלפתי עיצוב.

את הקרדיט הגדול נתתי לאחת והיחידה,

ילדה קטנה.

אני באמת התכוונתי לשים קרדיט בפוסט הזה,

אבל שפצתי את הרשימות גם.

כן, שפצתי. אבל אני צריכה לעשות עוד VIP

( את זה הילושית הכינה לי ) .

ורשימת קוראים, ופריצות.

ובקיצור עוד הרבה.

רק בחודש הבא צפו לעיצוב (:

 

מתחשק לי חורף !!1

אכן, אכן. מתחשק לי חורף.

אני מביטה בסדרות כשמזג האוויר חורפי במקצת,

ומתחשק לי גשם.

אני רוצה ללבוש בגדים חורפיים,

להתחמם בבית החם, כשבחוץ קור חתולים.

מתחשק לי מגפיים, גרביים ( אפילו שאני שונאת *-* )

כשיגיע החורף יתחשק לי קיץ.

 

 

מישהו מקצועי יכול לייעץ לי בעינייני עיצוב הבלוג ?

כמו למשל , עמודות וכ'ו .. ( ;

תודה לעוזרים ^ ^

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

תודה רבה על התגובות.

החג הבא בעוד חודשיים, אני לא עצובה שתקופת החגים נגמרת.

זאת הפעם ה- 6 שאני עוברת את זה לטובת בית הספר.

 

יומשה 3 >

 

עריכה :

שאלון קצרצר, הרבה עשו אותו XD "

 

מה קורה? יכול להיות יותר טוב.

מה השעה? 19:00 בדיוק.

שיקרת בשאלה הקודמת? למה לי ? >< "

בת כמה את? 11 וחצי ^^

איזה כתה: ו'

מה את לובשת עכשיו? גופייה ומכנסיים כחולים והדפסים מושיים.

את חושבת שתשובתך לשאלה הקודמת עניינה אותי? כנראה שכן אם שאלת ^^

למה החלטת לענות על השאלון? משעמם ואני אוהבת שאלונים.

האם תפרשי באמצע? בד"כ יש ילדים שכתבו " אם מתחילים צריך לגמור " אבל זה לא נכון.

^_^?  -.- "

מה הייתה תשובתך לשאלה הקודמת? ס'תכל למעלה י'עצלן.

איך תגדירי את עצמך, יפה/חכמה/מכוערת/שמנה/רזה/אחר? יפה, מכוערת, שמנה, חכמה ואחר P:

מעריצה את טוקיו הוטל? לא מעריצה, אוהבת לשמוע אותם.

מה תעשי אם ביל קלאץ' יבוא אליך באמצע סרט ויגיד לך "סליחה המקום הזה שלי"?

יגיד לו שהוא טועה ועל הדרך יבקש חתימה ותצלום מזכרת.

ד"א - כותבים קאוליץ', את זה אני יודעת אחרי אלפי הרצאות של מטל.

 

אסוצייטציות.

דף: עץ ( כמה צפוי -.- )

תחתונים: חזיה.

קונדום: מים *מצטערת על הטמטום*

בנים: מזבלה >< "

(*_*): (^-^)

בנות: בלוד - מה עובר בראשי ?

גוסטאב: ולדימיר

חמור: חביראל D:

קקי: סרחון.

פיפי: קקי.

ביוש: פקצות -.- "

3>: מלבלב ואוהב.

3/>: נבול ושנוא.

 

צבעים.

מה הצבע האהוב עליך? תכלת, כחול, ירוק, אפור, שחור, אדום, סגול וורוד בהיר.

מה הצבע השנוא עליך? צהוב וכתום מרקר.

מה את אומרת על ורוד? תלוי איזה גוון xD

ועל שחור? צבע חביב *ונסגד*

מה צבע העניים שלך? ירוק- כחול עם שילוב אפור ועיגול צהוב.

את אוהבת את הצבע שלהן? הן .. סבבה [?]

מה צבע השיער שלך? חום בהיר.

מה צבע התחתונים שלך ? אתם בטוחים שאתם רוצים לדעת ?

אפורות עם שטויות בצבע ורוד, אני לא התבגרתי לאלו ששואלים -.- "

מה צבע החזיות שלך ? האאא ? XD "

 

חברות.

תני שמות של חברות שלך: אופק, שרה, מריטה, נגה, חן, ירין, עדן, שירה, מיכל, ג'יאן ועוד .

תסדרי אותן בסדר...: אופק במקום הראשון, ואחריה כל השאר P:

מי מהן החברה הכי קרובה שלך? אופק.

כמה פעמים רבתן? כל יום על משהו שטותי חדש ומשלימות אחרי 5 דק'.

האם נפגשת עם החברה הכי לא קרובה שלך מהסדר? לא סדרתי אותם,

אבל אם לא הייתי פוגשת אותה איך היא הייתה חברה שלי?

 

ולסיום.

נהנת מהשאלון? יכול להיות שיש דבר כזה.

איך קוראים לך בכלל? למה אתה מתעניין ?

קוראים לי שרון אם התעניינת: אבל לא שאלתי ולא התעניינתי, נכון ?!

מה השעה עכשיו? 19.30 בדיוק ^ ^

כמה זמן הוא לקח? חצי שעה, אבל היו לי הרבה הפרעות !!1

האם תמליצי לחבריך עליו? מה אכפת ?

האם את נוהגת להשתמש בביוש? רק אם אומרים לי " ביוש ", שונא את זה.

מה עדיף ביוש או בהביי? שלום, שלום ואין שלום.

טוב אז ביוש./בהבי. וואטבר ?

 

 

 

עריכה 2 :

סלב . . . ( יש מלא ילדים שבשבילי הם סלבים שנכנסים ,

ודולצ'ה גבאנה הפכה לסלב והיא ממש הגיבה לי. אני הופכת להווליווד , לוס אנגל'ס ? )

. . . בקר בבלוגי !!1 D:

צוות בלוג העזרים הגדול .


נכתב על ידי ימית D: , 5/10/2007 18:23  
106 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ימית D: ב-8/10/2007 16:36
 



לדף הבא
דפים:  

4,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לימית D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ימית D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)