לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלאט. :]

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 277132484 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

Hey girl you are beautiful


תמונות תמונות :]

נתחיל מהאוני', יש שם בעיקר וידיואים.

 

אחח, האירוניה

 

"אני במקומכן לא הייתי נכנס לשם"



אל באנדי?

 

"ממ.. מה נכתוב לזוריק?"





 

מחווה לאודי ומקסים

 

יום הזכרון עם אמריקאים.

היה כ"כ כיף, אבל בעיקר היה כיף הקטע של הנסיעה עם הישראלים. הגענו למסקנה חד משמעית שלא צריך אמריקאים וצריך לארגן טיול [שכולו נסיעה אחת גדולה באוטובוס] "לאיחוד המשלחות" :]

מארועי היום [הלילה?]:

"יואו! נפל בקבוק היה פלאש!"

"כדאי לך לבדוק את הזהות המינית של זאתי שיושבת לך בין הרגליים" חח יסמין זה לא אישי P:

והרי לתמונות [אין תמונות של אמריקאים כי הם זקנים בני 80 ולא מעניינים]











סרטונים של דוחי שר היי דר דלילה ושל גל מעלף את עצמו ניתן למצוא בפייסבוק שלי.

אה, כן, אין לי כח להעלות לפה סרטונים מהאוני', כי גם הם ארוכים, אז גם אותם אפשר למצור בפייסבוק.

פיס אאוט וזה

נכתב על ידי , 19/5/2008 16:22  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/5/2008 23:58
 



"שחוח או לפן?" - טיול שנתי 2008 =]


פר לה מיוזיק. ניגש ישר לתמונות.































דקות אחדות לפני שהתעופף לי הכובע אל הלא נודע

 



זה נראה כאילו הם הולכים בהר בלי מסלול, נכון? :]



תמונה מסרט

 



זה בשביל ליגל



זאת תמונה מדהימה





אכסניה



סוויטה



ערוץ הקניות?

 









איפור



מעמעם? [עדי?]















החתול האגדי



הקיבוצניקים האגדיים









כששותים הכל נראה מטושטש





"מאמי מאמי"



בפאב:

















 

בנרגילה:





ארוחת בוקר קיבוצית



המון מסטיקים

 



תמונה פסטורלית שאני צילמתי!

 



פינאט באטר אנד אוראו 3>

 

הייתי מעלה תמונות ווידיואים מהאוני' וגם עוד מהטיול [וידיאו] אבל נגמרה הסוללה במצלמה ואין לי כח להטעין.

היה טיול פשוט מעולה!

אתמול הייתה הפעם האחרונה באוני', והיה ממש נחמד לנחש דברים במבחן, להזמין פיצה, לגעת לבתאל בציצים בתוך כלוב בזמן שמאבטח מסתכל עלינו, לנסות להתפלח החוצה ולא להצליח, "פאבאדוק" ועוד :]

אני אתגעגע לשם. או שלא.

יום טוב :]

[מחר צו ראשון]

נכתב על ידי , 3/5/2008 18:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברק (או נקש....) ב-22/5/2008 20:48
 





40,781

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKiKuSh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KiKuSh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)