לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

במקום לב ~ כאב 3/>



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שווונאת את כלל האנוורקסיוות המגעילוות האללה :-!


פתתחתי ת'בלווג ההזה רק כדי לכתוב את הדעה שלי על כל האנורקסיות הממגעיללות האללה...

אזז ככה, כל אנוורקסית שממכנה ת'עצממה "פרו-אנה",

רק ששתדעו שאנוורקסית ?, זהה פשווט דוחחה,

כשרואים את העצמות והכל,

זה פשוט כ"כ מגעיל, בנים ?, שונאים את זהה...

ואנייייייי ?, הכיי שוננאת את זההה !!!

אני ?, אני לא שמנה,

אני בת 13 ושוקלת 49, ולדעתי זה ממש נורמלי,

ואני כמובן רוצה להרזות, אבל קצת,

לא בהגגזמה שייראו לי את העצמות !!

שבמקום שוומנים יהו לי שרירים,

ואני מתאמנת בשביל זה,

ובנות, להרעיב את עצמך לא יעזור בכלום,,,

את רק תהרסי לעצמך את הבריאות, ואת מזהה לא תהיי יפה,

ועכשיו המציאו חווק חדש, שאוסר למפיקים, וללכל החחראות האלה, לשכור אנורקסיות,

עכשיו ?, רוב הדווגמניות יהייו שממנוות,

ככי זה לפפחות יווותר יפפה, !!!!

אאז בנות, עצה שלי ?

תאכלו בסדר כזה :

ארוחת בוקר - קורנפלקס של תלמה, רגיל, בלי סוכר,

ארוחת 10 - כריך, רגיל

ארוחת צהריים - מה שבאלכם, פנקו את עצממכם !!!

ארוחת ביינים, [בין 4 ל-5 ] - מעדן,

ארוחת ערב - גם משה שבאלכם אבל רק עד 7, מ-7 אל תואכלו,

תשתו לפחות 20 כוסות מים ביום,

ותרבו ללכת לחדר כושר, הליכות, ותעשו הררבה ספוורט !!!

ככה תהיו יפות, ווברייאות !!!

לא יודעת אם תקחו את זה לתשומת לליבכם, אבל לי חשוב היה לכתוב את זה לכן - האנורקסיות,

 

 

אנווווווווווווווורקסייה - הבביתתתה, :-!

נכתב על ידי ילדה~בלי~לב~3/> , 24/9/2007 18:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ילדה~בלי~לב~3/>

בת: 31

תמונה




121
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה~בלי~לב~3/> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה~בלי~לב~3/> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)